3 söker en Administratör till Lojalitetsavdelningen!

Hi3G Access AB Kundservice / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB Kundservice i Stockholm, Södertälje eller i hela Sverige

3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1300 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3.

Loyalty Managements uppgift är att inspirera, informera och utveckla den mest centrala tillgången 3 har - kunderna. Avdelningen har det övergripande strategiska och taktiska ansvaret för 3s privat- och mindre företags¬kunder och arbetar med strategier och metoder för att öka lojaliteten samt lönsamheten per kund. Kvittot på att vi lyckas är att vi har nöjda kunder som stannar kvar samt utökar sina engagemang hos 3.

Vi söker nu en engagerad och strukturerad "doer" som är redo att hjälpa till där det behövs inom avdel¬ningen.  En person som kan ta ansvar för ett urval definierade arbetsuppgifter men som samtidigt är prestigelös och ser nya uppgifter som ett sätt att bredda sin kompetens. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:

• Ta fram material till och vara stöd för 3serviceCenter.
• Tillsammans med 3Academy ansvara för iPhoneskolan.
• Estimera och säkerställa urval för kampanjutskick.
• Kampanjuppföljning (administrera svarstalonger, kampanjnummer etc).
• Internt sprida information från avdelningen.
• Uppdatera olika kunddokument samt effektivisera rutiner för dessa.
• Bistå i arbetet med att utveckla de digitala kundservicesidorna.

Arbetsuppgifterna kommer att vara varierande och tjänsten är perfekt för dig som är nyexaminerad eller som har arbetat med enklare marknadsuppgifter under ett par år. Arbetet kommer att ske i nära samarbete med avdelningens CRM-ansvariga och analytiker. Tjänsten kommer att ge dig en bred plattform som öppnar för många möjligheter till en framtida karriär inom en lojalitets- eller marknadsavdelning.  

Vi söker dig som:

Är nyexaminerad från någon ekonom- eller marknadsutbildning alternativt har jobbat några år med liknande uppgifter. Det är en fördel om du har erfarenhet av CRM-arbete. Du imponerar med din förmåga att hålla igång många saker samtidigt samt tycker om att jobba med högt tempo i en föränderlig miljö. För att passa in i rollen är det en förutsättning att du är utåtriktad och tycker om att jobba i team. Det är ett krav att du behärskar Office-programmen samt att du är intresserad av att lära dig grundläggande databasarbete (vi jobbar i SAS).

Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader med eventuell chans till förlängning. Start så fort som möjligt. Intervjuer kommer att ske löpande så var snabb med din ansökan. Sista ansökningsdag 13 juli. Om du har några frågor om tjänsten kontakta Kristina Kuster, Lojalitetschef, 0735 337922 eller kristina.kuster@tre.se . För mer information om företaget se www.tre.se.

Publiceringsdatum
2012-06-28

Arbetstider och omfattning
6 månader

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-07-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jannica Friberg, +46 735438541
Kristina Kuster, +46 735337922

Företag
Hi3G Access AB Kundservice

Adress
Hi3G Access AB Kundservice
Box 30213
10425 STOCKHOLM

Jobbnummer
1283894

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hi3G Access AB Kundservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB Kundservice: