3 - Produktspecialist International Retail
3 / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige 3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.
Carrier Services & Wholesale är en Skandinavisk avdelning (Sverige & Danmark) inom 3 som ansvarar för internationell roaming och terminering, samtrafik och wholesale-affärer. Du kommer i rollen som Produktspecialist att tillhöra gruppen International Retail som består av två personer.
I tjänsten som Produktspecialist ingår marginalansvar för 3Skandinaviens slutkundstjänster inom området internationell roaming och terminering. Du ansvarar för de standarderbjudanden och -tjänster som 3 tillhandahåller slutkund. Det innebär bl a att räkna på business case, kravställa mot IT/Teknik, göra uppföljning på affären i form av olika sorters analyser, t ex produkter/regioner/segment eller förenkla kommunikationen mot kund. I ditt ansvar ligger också, i nära samarbete med de nationella produktägarna, att vara delaktig i att ta fram nya tjänster inom internationell roaming och terminering.
Dina främsta kontaktytor inom 3Skandinavien är övriga kollegor inom Carrier Services, Finans, Teknik (Nät och IT), Produkt & Legal. Du har även externa kontakter med 3Gruppens roaming- och regleringsgrupper samt de nationella regleringsmyndigheterna.
I rollen är det viktigt att tänka utifrån 3s bästa. Utmaningen i rollen är att 3 ska upplevas som kundens vän i utlandet, både idag och i framtiden! Då det händer mycket inom framförallt roaming-området, bl a ny EU-reglering, så ser vi gärna att du är framåtblickande i din roll.
På 3 värderar vi bland annat öppenhet & samarbete vilket är av extra stor vikt i denna roll, då du interagerar med många olika delar av organisationen.
Du som söker bör känna igen dig i följande beskrivning:
• Akademisk examen och 2-5 års relevant arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet inom telekom, gärna internationell roaming
• Är affärsmässig och analytisk
• God samarbetsförmåga och socialt smidig
• Självgående
• Goda kunskaper i Excel
• Goda kunskaper inom engelska
• Kunskaper inom SAS är önskvärt
Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Alexander Westerdahl, HR-chef, 0735 337694 eller Jenny Gavel, Chef International Retail, 0735 337703.
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-03-14Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Gavel
Företag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
Jobbnummer 1808272
Observera att sista ansökningsdag har passerat.