2Secure söker en Office Assistant med stort engagemang!
Komet Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Är du en handlingskraftig, kompetent och pålitlig person som brinner för att ge service? Trivs du dessutom i en varierande och administrativ roll? Då har 2Secure ett arbete för dig som Office Assistant.
Om 2Secure
Med unik kompetens och nära kundrelationer skapar 2Secure en tryggare vardag för företag och privatpersoner genom att utveckla och leverera skräddarsydda trygghets- och säkerhetslösningar. För företag och organisationer, där såväl de externa som interna riskfaktorerna blir allt fler, kan vi ta ett helhetsansvar för säkerheten för att skydda kärnvärden, ekonomiska tillgångar och varumärke. För privatpersoner arbetar vi med förebyggande och förberedande säkerhet för dem och deras familjer.
Publiceringsdatum2014-04-24Dina arbetsuppgifterSom Office Assistant på 2Secure har du en central befattning på företaget vilket innefattar att sköta den dagliga driften av kontoret inklusive receptionen. Du kommer utgöra en viktig samordningsfunktion för bolaget där du innehar en serviceroll för övriga medarbetare. Utöver att som Office Assistant ansvara för receptionen och representera företaget utåt, ingår det i rollen att se till så det är trivsamt och snyggt i gemensamma utrymmen. Du har som löpande uppgift att administrativt underhålla bolagets säljstödsystem och fungera som stöd för verksamhetens olika projekt. Tjänsten är ett vikariat från augusti 2014 till augusti 2015, omfattningen är på 75%.
Är du den vi söker
Vi söker dig som finner glädje i att hjälpa andra, förstår betydelsen av att ge en god service och har förmåga till ett trevligt bemötande även om arbetssituationen ibland är hektisk. Att ta initiativ och ligga steget före är naturligt för dig och du är noggrann, strukturerad och duktig på att se vad som ska göras. Du har hög social kompetens samt en positiv och utåtriktad personlighet. Vidare är du prestigelös och redo att "kavla upp ärmarna" för att hjälpa till där det behövs. Mycket goda språkkunskaper inom svenska och engelska samt god datavana är ett krav. Tidigare erfarenhet av liknande tjänst eller kontorsadministrativa uppgifter i en assisterande roll är mycket meriterande.
Information om tjänsten
Omfattning: 75 %
Arbetstider: Kontorstider
Tjänsten är ett vikariat från augusti 2014 till augusti 2015
Det finns goda möjligheter till att anställningen kan fortsätta efter att vikariatet går ut i augusti 2015.
Ansökan: Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag.
Rekryteringprocessen beräknas att vara färdig i juni 2014
I den här rekryteringen sammarbetar 2Secure med Komet, eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Annelie Sjögren,
annelie.sjogren@komet.seArbetstider och omfattningHeltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sjögren 020-252600
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Box 70368
11343 Stockholm
KontorsadressBox 70368 10724 Stockholm
Jobbnummer 1851447
Observera att sista ansökningsdag har passerat.