2nd Line Supporttekniker till Trivec
Clevry Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-02-02Om företagetTrivec är en leverantör av kassasystem och dryckessystem till den europeiska marknaden för restauranger, barer, nattklubbar och hotell. Våra lösningar förenklar och optimerar beställning och betalning samt underlättar styrningen av verksamheter. Trivecs produkterbjudande som innefattar kassasystem för restaurang (
https://www.trivec.se/produkter/kassasystem-restaurang/), kortterminaler (
https://www.trivec.se/produkter/kortterminaler/), mobilt kassasystem (
https://www.trivec.se/produkter/kassasystem-restaurang/mobilt-kassasystem/), Kitchen Display System (
https://www.trivec.se/produkter/kitchen-display-system/) och dryckessystem (
https://www.trivec.se/produkter/dryckessystem/) med flexibla alternativ för integration med bokningssystem för restaurang (
https://www.trivec.se/produkter/bordsbokningssystem/), bokföring för restaurang (
https://www.trivec.se/produkter/ekonomisystem-restaurang/), schemaläggning för restaurang (
https://www.trivec.se/produkter/schema-restaurang/), inköp, lager och inventering för restaurang (
https://www.trivec.se/produkter/lagerhantering-restaurang/). Trivec grundades 1993 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike.
Trivecs hemsida:
https://www.trivec.se/Din roll
Vi söker en erfaren och engagerad 2nd Line Supporttekniker till Trivecs team i Stockholm. Du kommer att spela en avgörande roll i att tillhandahålla expertstöd och lösningar för bolagets kunder. Denna position erbjuder en unik möjlighet att utvecklas inom det snabbväxande fältet av digitala betallösningar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Tillhandahålla tekniskt stöd och vägledning till 1st Line Support-teamet.
• Analysera och lösa komplexa problem relaterade till betalningssystem.
• Samarbeta med våra produktspecialister för att förbättra och uppdatera Trivecs produkter.
• Hantera och dokumentera supportärenden i bolagets ärendehanteringssystem.
• Delta i jour/beredskap enligt rullande schema.
• Vid överbelastning, hoppa in och stödja 1st Line Support.
Kvalifikationer• Minst 2 års erfarenhet som supporttekniker, helst med fokus på betallösningar.
• Erfarenhet av att arbeta med olika operativsystem (Windowsbaserade).
• Utmärkta problemlösningsfärdigheter.
• Flytande i svenska och engelska, både talat och skriftligt.
Meriterande
•
Förståelse för betallösningar, antingen i form av terminaler eller webhandel.
• Erfarenhet av att arbeta med Zendesk.
Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Danviken
Vi ser fram emot att välkomna en service minded, passionerad och tekniskt kunnig individ till Trivecs team. Ansök redan idag och bli en del av Trivecs framgångsrika resa inom digitala betallösningar för restaurangbranschen.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Trivec med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen maila
clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (
https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486),
https://www.clevry.com Arbetsplats Clevry
Kontakt Clara Strignert
clara.strignert@clevry.com +46728583955 Jobbnummer 8439196
Observera att sista ansökningsdag har passerat.