2nd line support / Supportspecialist
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-10-25Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på TietoEVRY i Stockholm med goda möjligheter till överrekrytering på sikt. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det finns god möjlighet att TietoEVRY har möjlighet att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och TietoEVRY en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetTietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Supportspecialist kommer du att:
• Ansvara för andralinjens support för flera system och leveranser
• Hantera incidenter och förfrågningar och felsöka system tillsammans med utvecklare, arkitekter och kunder
• Uppdatera kunder och projektmedlemmar om framsteg, utmaningar och eventuella förbättringar i support och förvaltning
• Arbeta aktivt med att effektivisera och förbättra vår befintliga support och förvaltningsåtagande
• Följa upp ärendestatistik och förvaltningsaktiviteter internt och med kund
Som supportspecialist ansvarar du tillsammans med dina kollegor att lösa supportärenden. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in. Du driver ärenden och löser dem självständigt samt i team, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Du hantera incidenter och förfrågningar och felsöka system tillsammans med utvecklare, arkitekter och kunder. Du tar emot ärenden via ServiceNow.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst två års erfarenhet i en roll som IT support
• Erfarenhet av arbete i ServiceNow alternativt annat ärendehanteringssystem
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Meriterande med kunskap i Windows Server, SharePoint Online / Onpremise, Graph API, Microsoft 365, SQL, Active Directory, Azure AD
I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och tekniska intresse. Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll där du får ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har därmed ett gott självledarskap och arbetar effektivt. Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel i din roll. Som person motiveras du även av problemlösning och är duktig på tekniska lösningar. Slutligen så trivs du i en social roll där du samarbetar och stöttar dina kollegor, såväl som levererar god service till dina kunder.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7105829
Observera att sista ansökningsdag har passerat.