2nd line support inom finanslösningar

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

TNG söker nu efter en medarbetare på heltid till en av våra kunders support. Vår kund är en ledande aktör inom utveckling och försäljning av elektroniska betallösningar. På huvudkontoret i Stockholm, som ligger i fina lokaler i innerstan, arbetar drygt 50 personer.

Beskrivning av tjänsten

Som medarbetare på 2nd line hanterar du mer tekniskt komplexa ärenden mot kund och internt. Du kommer primärt ge teknisk support mot terminalerna och kassaterminaler. I rollen supportar du även ärenden som rör avtalsfrågor, som exempelvis dokumentation, ändringar och klagomål etc. Under introduktionsperioden kommer du att få handledning, så att du kan utföra arbetet på ett smidigt och effektivt sätt.

Detta uppdrag är på heltid. Uppdraget ska tillsättas omgående och är en del av TNG:s bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund. För rätt person kommer uppdraget leda till en anställning direkt hos kund efter 6 månader.

Vem är du?

Vi ser att du har 2-3 års erfarenhet av arbete där telefonen har varit ditt främsta arbetsredskap, tex från IT-support eller kundtjänst. Gärna från telekombranschen där du hanterat tekniska frågor. För denna roll tror vi att du har ett gediget tekniskt intresse och fördjupad förståelse och är bekant med nätverksfrågor, som exempelvis brandvägger, IP-adresser etc. då många terminaler är uppkopplande via nätverk och man behöver därför kunna supporta kring dessa för att få igång en terminalen mot nätverket igen.

Mycket av supporten sker via chatt och mail därför viktigt att kunna skriva obehindrat. Engelska är ett krav då vår uppdragsgivare har många engelskspråkiga kunder. Generellt god datorvana samt intresse för kommunikation och teknik är centralt för att du ska lyckas väl i den här rollen. Vidare är det mycket meriterande med erfarenhet av betalterminaler sedan tidigare.

Som person behöver du vara serviceinriktad och hjälpsam och du måste tycka om att lösa problem. Du har också en naturlig fallenhet för att bemöta kunder på ett professionellt sätt och tycker om försäljning.

Intresserad?

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Marcus Grahn på telefon 08- 410 690 62. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.

Publiceringsdatum
2014-07-16

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8289
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marcus Grahn 08-410 690 62

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
10132 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15, Stockholm

Jobbnummer
1940388

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: