2nd Line Support - DigiExam
Digiexam Solutions Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Digiexam Solutions Sweden AB i Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige DigiExams Customer Success team ser till att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen med våra produkter.
Vi söker nu en erfaren supportperson som har hög teknisk kompetens och ett stort tekniskt intresse. 2nd line har ett stort fokus på felsökning och felhantering av inkommande kundärenden, återskapa buggar och problem, analysera och hitta rotorsaken till problem. Dessa eskaleras sedan vidare till våra utvecklare om de inte kan lösas av 2nd line själva. Det är därför viktigt att du självständigt kan arbeta fram lösningar på de ärenden som kommer in. Du kommer på många sätt vara bryggan mellan tech teamet och customer success teamet och hjälpa till med kvalitetssäkring av våra produkter.
Övriga uppgifter som ingår, men med mindre fokus är implementation, kundvård och produktsupport för både svensk- och engelsktalande användare. Support till våra användare sker främst genom vårt ärendehanteringssystem, men även genom e-post, telefon och andra kanaler.
DigiExam är ett snabbt växande företag vilket betyder att den här rollen kommer utvecklas över tid i takt med att företaget och organisationen växer och förändras.
Arbetsort: Stockholm, Sverige
Vi söker dig som är datorvan, vill ge produktsupport och är lösningsorienterad. Du ska helst ha ett stort tekniskt intresse och ha jobbat med support tidigare.
DigiExam förändrar hur prov och akademiska tester skapas, levereras och betygsätts genom att erbjuda skolor, universitet och företag en digital provplattform. Vi är marknadsledare inom den svenska K12-sektorn och en av de mest testade plattformarna inom högre utbildning i Sverige. DigiExam har också expanderat utanför Sverige med kunder i USA, Kanada och Storbritannien, t.ex. För närvarande har över 2,000 000 prov/tentor genomförts i DigiExam och med 3 100 skolor, 19 000 lärare och 250 000 studenter i vår plattform expanderar vi hela tiden och fortsätter att utveckla vår verksamhet.
Digitala prov är ett av de mest spännande och diskuterade ämnena idag, både på högsta politiska nivå men även inom utbildningssektorn där utvecklingen av marknaden rör sig väldigt snabbt framåt. I de diskussionerna nämns DigiExam ofta som en av de föredragna lösningarna både nationellt och internationellt.
Publiceringsdatum2018-10-18ErsättningFriskvårdsbidrag, 5000kr/år
Tjänstepension
Frukost på kontoret varje morgon
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagDigiexam Solutions Sweden AB
AdressDigiexam Solutions Sweden AB
Norra Stationsgatan 93 Vån 7
11364 Stockholm
KontorsadressNorra Stationsgatan 93 7TR
Jobbnummer 4409410
Observera att sista ansökningsdag har passerat.