2nd line specialist / teknisk support / fintech till Sergel Kred
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-09-14FöretagetSergel Kredittjänster erbjuder kredit- och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Denna roll ingår i affärsområdet Sergel Clearinghouse som arbetar med meddelande- och betaltjänster via sms. Området växer kraftigt och Clearinghouse söker nu en 2nd line specialist som vill vara med på en spännande resa mot att fortsätta ta större marknadsandelar. Sergel är en del av Marginalen bank och erbjuder snabba beslutsvägar samt goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och omväxlande arbetsuppgifter. Sergel Clearinghouse tittar framåt och vill utveckla samarbetet med sina partners för att göra vardagen ännu enklare för sina kunder.
Dina arbetsuppgifterSom 2nd line specialist ansvarar du för inkommande supportärenden och är aktiv i att stödja säljorganisationen i tekniska frågor. Ditt dagliga arbete innebär att prioritera och lösa inkommande ärenden samt stötta kunderna i diverse tekniska frågor. Du kommer att på sikt även bli mer involverad i integrationerna mot kunderna. Utöver tät kontakt med kunderna har du även en löpande dialog med leverantörer och operatörer för att hela tiden säkerställa en så kvalitativ leverans som möjligt av tjänsterna. Därtill agerar du också teknisk specialist för säljorganisationen i möten med Sergels kunder. Du erbjuds en spännande roll där du får ta stort eget ansvar och möjligheten att arbeta operativt men också delta i det strategiska arbetet med Sergel Clearinghouse supportfunktion.
Kvalifikationer• Erfarenhet av liknande roll där du haft kontakt med kunder både på telefon och on-site
• Kunskap och intresse för webbaserad teknik
• Erfarenhet av teknisk support på 2nd line nivå
• Önskvärt med kompetens och intresse inom programmering och integration
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
För att trivas i rollen som 2nd line specialist drivs du av kundkontakten samt att proaktivt lösa problem som uppstår. Du är duktig på att strukturera upp ditt arbete vid ökad arbetsbelastning och har en lösningsorienterad approach till ditt arbete. Hos Sergel blir du del av ett starkt team och vi tror att du drivs av att samarbeta nära dina kollegor. Vidare tar du ansvar för ditt arbete och deltar aktivt för att hela tiden förbättra leveransen mot kunderna.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: 2nd line, teknisk support, webbapplikation, programmering, technical support, fintech, financial technology, supporttekniker, 3rd line, säljsupport, service, IT-support, IT
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJonatan Hultman
jonatan.hultman@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3697155
Observera att sista ansökningsdag har passerat.