1stline support / IT - support till Mercur Solutions AB
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-04-28Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Mercur Solutions AB.
Om företagetMercur levererar lösningar inom Business Intelligence till bolag och organisationer såväl i Sverige och i Europa, kombinerat med ett kvalificerat konsultstöd. Detta sker genom den egenutvecklade standardapplikationen för verksamhetsstyrning och beslutsstöd som implementeras och anpassas efter kundernas behov. Mercur Business Control används exempelvis för budget, prognos, rapportering och analys.
Idag har Mercur drygt 300 kunder, ca 85 anställda och sitter i moderna lokaler i Stockholm (Solna), Göteborg, Malmö och London.
Som företag värnar Mercur om sin personal, och du som anställd har en fri roll under ansvar.
Dina arbetsuppgifterI denna roll spelar du en viktig del på Mercur i kontakten med såväl kunder som kollegor. Du arbetar med kundorienterad systemsupport. Du ingår i ett supportteam som består av totalt fyra personer varav en av de har samma roll som dig, ni är två personer på 1stline med ytterligare två kollegor på 2ndline.
Du tillhör supportfunktionen bestående av totalt ca 8 kollegor som är fördelade i två team och arbetar mot kund.
Dina arbetsuppgifter är varierande men består bland annat av att hantera ärenden från kunder, analysera och prioritera inkommande ärenden från kunder och avgöra samt ta beslut om fortsatt hantering. Du återkopplar och kommunicerar kontinuerligt med kunder och säkerställer att ärenden behandlas i enlighet med Mercurs åtaganden vad gäller servicenivåer. Vid behov felsöker du i kundernas system, och löser problem alternativt eskalerar vidare ärenden internt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning med teknisk inriktning, med fördel från högskola eller YH
• Obehindrad svenska i tal och skrift
• Erfarenhet av arbete i en kundorienterad supportroll
• Högt meriterande med erfarenhet av arbete i en applikationssupport
• Meriterande med erfarenhet av något ärendehanteringssystem, med fördel Jira
Som person är du kommunikativ och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du uppskattar att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder.
Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du är duktig på att sätta upp och hålla tidsramar och är mån om att arbeta till dess resultat är uppnådda. Du är noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt för att hela tiden föra ditt arbete framåt och agerar lösningsfokuserat i ärenden som är av högre komplexitet.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Solna Strand
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: 1stlinesupport, IT-support, IT-tekniker, Servicedesk, Helpdesk, applikationssupport, IT, Applikationer, Heltid, Stockholm, Mercur Solutions, Solna
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Emma Dellerbjörk
emma.dellerbjork@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6584419
Observera att sista ansökningsdag har passerat.