1st-Line support till 24 Solutions
Hero AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2011-04-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st-Line support till 24 Solutions" (publicerad 2011-05-25) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du vara med och utvecklas med ett växande bolag?
Publiceringsdatum2011-04-15Företaget24 Solutions erbjuder kundanpassande systemlösningar inom hosting som präglas av hög tillgänglighet och säkerhet med datalagringsmöjligheter. Bolaget har haft en stadig organisk tillväxt sedan starten 2001 och har idag globala kunder som Nokia och OMX/Nasdaq. Idag är bolaget verksamt inom fyra kompletterande affärsområden: Systemintegration, Konsultation, Utbildning och Development. 24 Solutions erbjuder allt från mindre driftlösningar till komplett outsourcing av IT-miljöer som kan innehålla upp till hundratals servers och tusentals klienter.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra supportavdelningen som är en stödfunktion för kunderna. Supporttjänsten ger användaren direkt hjälp av en kompetent tekniker vilket är nyckeln till en lyckad klientdrift. Du kommer att ta emot ärenden, registrera case i ärendehanteringssystem, lösa kundens problem och i de fall problemen är komplexa - eskalera vidare till seniora tekniker. Supportärendena är främst inom bolagets affärsområde hosting.
Möjligheter
Bolaget består av kompetenta personer med lång erfarenhet. Du kommer att få en tydlig karriärplan med tydliga mål och framtida möjligheter till mer seniora tjänster. Du kommer även att få en bra introduktion och utbildning för att lära dig bolaget och alla system.
KvalifikationerVi ser gärna sökande med en teknisk utbildning som t.ex. KY inom relevant område. Du kan vara nyexaminerad med goda kunskaper i Windowsmiljön. Du ska ha kunskaper i Active Directory, antingen från skola, praktik eller arbete. Har du erfarenhet från en supportroll är det meriterande.
Personliga krav
Vi söker en kommunikativ person med stort driv och god servicekänsla. Du är nyfiken och vill lära dig mera. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav då tjänsten innehåller mycket kommunikation.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider med möjlighet till flextid. Start är så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet. Detta är en direktrekrytering där du kommer att anställas direkt av 24 Solutions.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=112Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 alt.
viktoria.berg@hero.se .
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-14
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktViktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860,
viktoria.berg@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 905772
Observera att sista ansökningsdag har passerat.