1st & 2nd Line Support Technician / 1st & 2nd Line Supportteknik
Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-05-18FöretagetBravura är ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige. Vårt långsiktiga mål är att fortsätta vår expansiva tillväxt med bibehållen lönsamhet. Idag finns Bravura i Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Jönköping. På våra kontor arbetar runt 140 medarbetare. Den största delen av våra anställda, idag drygt 600 konsulter, arbetar hos våra företagskunder.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker hanterar du IT-supportärenden för företagets räkning. Du tar emot ärenden via telefon och ärendehanteringssystem och supportar klienter. Huvudsakliga arbetsuppgifter är drift och support av nätverk och säkerhetsprodukter. Vanligt förekommande uppgifter är även förvaltning, felsökningar och installationer. Vi söker personer som vill arbete både med 1st och 2nd line support.
Kvalifikationer• Erfarenhet av support och helpdesk
• God kunskap inom IT
• Erfarenhet av SQL, Windows desktop, Citrix, SharePoint, SCCM, EDI, Linux, MS Exchange, VPN, bradväggar och XM är meriterande
• Flytande på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
För att trivas i denna roll ser vi att du är serviceinriktad, analytiskt och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du har vilja, intresse och förmåga att hjälpa andra människor och anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs med komplexa arbetsuppgifter och motiveras av att förstå bakomliggande faktorer till problem. Vidare drivs du av att sätta igång nya projekt samtidigt som du driver ditt arbete på ett självständigt sätt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, support, helpdesk, Windows, SQL, SCCM
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaja Lüppert
maja.luppert@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3507931
Observera att sista ansökningsdag har passerat.