1st line support till stor IT-organisation
Poolia IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia IT i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Poolia IT
Presentation
Nu söker vi två stycken 1st line supporttekniker till vår kunds Service Desk i norra delen av Stockholm. Uppdragen är på konsultbasis med start omgående.
Vår kund är en av de största IT-organisationerna i världen och har lång erfarenhet av system- och tjänstintegrering. Vill du vara en del av ett team som gör sitt bästa för att ge användarna bästa möjliga upplevelse genom utmärkt servicekvalitet? Sök tjänsten redan idag!
Urval och intervjuer sker löpande.
Publiceringsdatum2013-02-01Dina arbetsuppgifterI rollen som 1st line supporttekniker kommer ditt arbete att gå ut på att hantera användarfrågor och felanmälningar från användare hos kunder via telefon och mail.
Supporten kommer att bedrivas på Svenska och Engelska, plus är finsktalande
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som gillar att jobba med människor och hjälpa dem i sitt dagliga arbete.
För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post.
Du är en stresstålig, produktiv, positiv och kommunikativ person som har en väl utvecklad känsla för service. Alltid sätta kundens behov först och vara en bra lagspelare i ett sammansvetsat team.
Grundläggande IT-kunskaper så som Office paketet, AD, ärendehantering och Windows XP, 7 samt goda språkkunskaper. Vi ser gärna att du har 1 års erfarenhet inom Servicedesk/support.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-18
Ange följande referens när du ansöker: 34590
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagPoolia IT
AdressPoolia IT
Jobbnummer 1454934
Observera att sista ansökningsdag har passerat.