1st Line Support till statlig myndighet
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-03-09Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.
Om företagetBravura söker för en kunds räkning medarbetare som supporttekniker inom statlig myndighet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker kommer du att kategorisera och prioritera ärenden samt ansvara för att registrera ärenden inkomma via telefon eller webbanmälan. Du kommer även vara den som utför en första felsökning samt eventuell lösning tillsammans med användare per telefon eller mejl. I ditt dagliga arbete ingår att lösa inkommande ärenden i första kontakten där så är möjligt, och annars lägga dem vidare till andra eller tredje linjen.
• Se till att all IT-utrustning fungerar
• Tillhandahålla servicestöd mot användare avseende hård-och mjukvara
• Hantera ärenden via telefon
Arbetstider:
Dagtid vardag Variation inom klockan 06:45-18:00
Vardagskvällar Klockan 15:15-23:15
Vardagsnätter Klockan 23:00-07:15
Helgdagar Klockan 08:00-16:00
Helgkvällar Klockan 15:15-23:15
Helgnätter Klockan 23:00-08:15
På ett 4-veckors rullande schema förväntas en medarbetare på Servicedesken att uppskattningsvis arbeta ca. 4-6 nätter, ca. 5-7 kvällar samt ca. 2 helgdagar.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning inom IT
• Mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
• Minst ett års erfarenhet av att ha arbetat med liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av felsökning av PC, kringutrustning och nätverkskommunikation via telefon
• Goda kunskaper i Office-paketet
Vi tror att du som söker tjänsten är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande mot kund. Du har intresse och vilja att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och har förmågan att övertyga och sälja in idéer till andra. Vidare sätter du upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Du vill utvecklas och söker aktivt utmaningar. Vi ser att du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete, verksamheten och organisationen samt följer regler och överenskommelser.
Övrig information:
Start: Juni
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Vendela Ejdenwik
vendela.ejdenwik@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7528563
Observera att sista ansökningsdag har passerat.