1st Line Support /Teknisk support / IT-support / QD Sverige AB

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-08-02

Företaget
Qd Sverige AB grundades 1989 och är en helhetsleverantör inom IT och erbjuder olika typer av driftlösningar till sina kunder. De äger och driver även två säkerhetshallar och en co-locationhall. Qd präglas av en öppen kultur och har cirka 60 medarbetare som är placerade på kontor i Stockholm, Uppsala, Göteborg och Sundsvall. Qd är i en expansiv fas och för dig som vill vara med på resan finns stora utvecklingsmöjligheter.


Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker är din huvudsakliga arbetsuppgift att möta kunders behov av teknisk support. När ärendena kommer in så är du behjälplig genom att felsöka och hjälpa kunden att lösa deras IT-relaterade problem genom fjärrstyrningsverktyg och telefon. Du kommer ingå i ett glatt och engagerat team där ni tillsammans arbetar för nöjda kunder. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.


Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning, gärna med IT/teknikinriktning
• Goda kunskaper i Windows-miljö samt Mac-miljö både klient och serversidan
• Minst ett års erfarenhet av att ha arbetat med telefonen som redskap, erfarenhet av 1st line support ses som meriterande
• Grundläggande kunskaper i Active Directory och Microsoft Exchange
• Erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål ses som meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas i tjänsten brinner du för IT samtidigt som du är en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning. Du trivs med att arbeta i grupp och tar stort eget ansvar för ditt arbete. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, 1st Line Support, Teknisk Support,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Edith Ottosson edith.ottosson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3624636

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: