1st Line Support / Teknisk support inom IT

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2016-12-05

Företaget
Företaget tillhandahåller stabil och säker IT-drift till sina kunder kombinerat med en engagerad och snabb service. De finns på flera orter i landet och startade för en tid sedan upp ett kontor i Göteborg där det idag arbetar elva personer. Företaget söker nu nya medarbetare inom 1st line support som vill bli en del av deras team.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som 1st line support hanterar du IT-supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och mail och supportar klienter i främst Windows miljö. Du hanterar varierande ärenden inom både mjuk- och hårdvara gällande till exempel mailproblem, nya användare, konfigurera nya datorer och serverfelsökning. Du arbetar i ett team om sju personer mot fyra specifika företagskunder i en tempofylld miljö där du har goda utvecklingsmöjligheter.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik
• Erfarenhet av att arbeta med kundservice
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem och om du har körkort B

För att trivas i rollen är du en person med tekniskt intresse som gillar att driva ditt eget arbete och ta ansvar för dina egna uppgifter. Du har ett öga för detaljer och är mån om att leverera rätt lösningar. Vidare trivs du i en roll med mycket kundkontakt då du har intresse och vilja att hjälpa andra.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi vill att du ansöker om tjänsten med CV samt personligt brev, som är riktat mot den aktuella tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, IT-support, IT, helpdesk, first line, 1st line, Windows, klient, användarsupport, IT-infrastruktur, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linn Schulz linn.schulz@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3196780

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: