1:st line support / Supporttekniker / Service desk analyst till

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
2017-10-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1:st line support / Supporttekniker / Service desk analyst till " (publicerad 2017-10-04) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-10-03

Företaget
Specsavers är i dagsläget världens största privatägda optikkedja med ca 2000 butiker och verksamhet i 10 länder. Företaget grundades 1984 av paret Doug och Mary Perkins och har funnits i Sverige sedan 2004. Den dagliga driften av butiken sköts av dess joint venture- eller franchisepartners med stöd från centrala team av specialister inom områden som marknadsföring, bokföring, IT och produkt.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare hanterar du inkommande ärenden från butikerna i synnerhet via telefon, men viss kommunikation sker även via mejl och genom en portal ut mot användarna. Hjälpen du tillhandahåller berör enklare IT-relaterade problem kring kompetensfrågor i företagets system. Rollen innebär även att du kommer besöka Specsavers butiker för att skapa dig en större förståelse för butikernas behov. Du får vidare en gedigen introduktion, där du får sitta med en kollega för att lära dig de olika momenten.

Det här är ett långsiktigt uppdrag där du arbetar som konsult via Bravura under 6 månader, förhoppningen är att du på sikt skall bli anställd av Specsavsers.


Kvalifikationer
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Tidigare erfarenhet inom IT-området
• Det är meriterande om du har erfarenhet från butik och/eller har kunskap inom något utav de andra nordiska språken

Vi söker dig med ett stort teknikintresse, som motiveras av att leverera lösningar. Vi tror att du är lugn och tillmötesgående i ditt bemötande och att du har viljan att hjälpa andra. Du är noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och dessutom har du förmågan att hålla och skapa struktur. Vidare är du trygg i kontakten med nya människor och är tydlig i din kommunikation.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, 1:st line, 1:st line support, supporttekniker, service desk analyst, teknisk support, helpdesk, servicedesk, Windows, Microsoft, teknik, konsult, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Johnson anna.johnson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3731082

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: