1st line support/Onsite-support till Advania
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-08-30Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Advania har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Advania en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetAdvania gör det enkelt att växa med IT och erbjuder kundunika IT-lösningar med mätbara resultat till företag, offentlig verksamhet och myndigheter i hela Sverige. De är en helhetsleverantör som erbjuder kompletta IT-lösningar, skräddarsydda efter varje unikt kundbehov. Advania Sverige är en del av Advaniakoncernen som också finns positionerade i Norge, Island, Finland, Danmark och UK. De för samman människor, bygger bättre skolor, utvecklar morgondagens resande och får företag att växa snabbare. Advania skapar mervärde för deras kunder genom professionalism, kompetens och partnerskap. Deras uppdrag är att hjälpa kunder att arbeta smart, och med hjälp av genomtänkta IT-lösningar, förenkla deras vardag.
Dina arbetsuppgifterI rollen som IT-supporttekniker får du arbeta med människor och teknik, det bästa av två världar! I denna roll arbetar du i delad roll där du dels bemannar Advanias 1st line support, dels arbetar onsite ute hos Advanias kunde. I advanias 1st line supporterar du Advanias kunder med IT-relaterade ärenden från användarna. Ärendena behandlar frågor och problem inom Microsoft 365, Windows Server och Klient, Active Directory samt nätverk. Du arbetar med inkommande ärenden via telefon och mejl och arbetar i Advanias ärendehanteringssystem. Som onsite arbetar du ute hos Advanias kund och supporterar i IT-relaterade ärenden från användarna. De olika arbetsmomenten innefattar bland annat felsökning av printers, skärmar, dockningsstationer, agera Office365-support och övriga onsite-supporttjänster. Du hanterar både hårdvara och mjukvara samt genomför felsökning.
Du erbjuds en viktig roll i ett härligt team där du bidrar, påverkar och får göra skillnad. Din personliga utveckling tas på stort allvar och det finns stora möjligheter för kompetensutveckling och utbildningar inom företaget
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst två års erfarenhet av teknisk support/IT-support
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
• Avslutad utbildning inom IT eller teknik
För att lyckas i rollen krävs ett brinnande intresse för IT och teknik samt en stor nyfikenhet för att utvecklas och lära dig mera. Du har en hög servicenivå tillsammans med en kommunikativ förmåga med insikt att supportrollen innebär att vara företagets ansikte utåt mot Advanias kunder. Vidare ser vi gärna att du är nyfiken i din natur, ansvarstagande och noggrann. Du trivs att arbeta i grupp och delar gärna din kunskap med kollegor. Därtill är du lösningsorienterad och har en förmåga att självständigt kunna driva ditt arbete framåt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sebastian Gille-Johnson
sebastian.gille-johnson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8072531
Observera att sista ansökningsdag har passerat.