1st line support / IT-support
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Landskrona
2020-03-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st line support / IT-support" (publicerad 2020-03-23) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Landskrona,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv,
Lomma eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2020-03-09FöretagetFöretaget har sedan starten arbetat med drift, hosting och molnlösningar. Deras vision är stressfri IT där de levererar marknadens senaste teknologi med ett stort fokus på hållbarhet och miljö.
Dina arbetsuppgifterSom 1st line support arbetar du med tekniska ärenden från både privatkunder och företagskunder. Ärendena innefattar allt från hostingfrågor, konfigureringar, felsökning av nät eller andra komplexa nätverksfrågor. Du hanterar såväl snabba som mer omfattande ärenden och tidsåtgången kan således variera. Ibland kan det förekomma ett mer djupgående felsökningsarbete men där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.
Du ingår i ett team av tekniskt kompetenta kollegor som stöttar och hjälper varandras ärenden. Arbetet genomförs främst via telefon, mejl och dator.
Kvalifikationer• IT-teknisk eftergymansial utbildning alternativt motsvarande i arbetslivserfarenhet
• Mycket god kännedom inom Active Directory (meriterande)
• God telefon- och datorvana
• God svenska i såväl tal som skrift
Vi söker en social och prestigelös person med ett stort teamfokus. Du är lösningsorienterad och strukturerad och van vid flera kontaktytor. Rollen innefattar en viss teknisk förståelse med fokus ligger på att leverera god service och kvalitet gentemot kunden. För att trivas ser vi gärna att du är ansvarstagande, flexibel och serviceminded. Stort fokus kommer att läggas på personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Landskrona
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: First line, 1st line, teknisk support, helpdesk, support, heltid, Landskrona, service, kundkontakt, kundsupport, omgående, felsökning, hosting, nätverk, tekniker, konfiguration, frontline, helsingborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5139130
Observera att sista ansökningsdag har passerat.