1st line support / IT-support

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Landskrona
2020-02-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st line support / IT-support" (publicerad 2020-03-23) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Landskrona, Svalöv, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Landskrona, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv, Lomma eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-02-20

Företaget
Företaget har sedan starten arbetat med drift, hosting och molnlösningar. Deras vision är stressfri IT där de levererar marknadens senaste teknologi med ett stort fokus på hållbarhet och miljö.


Dina arbetsuppgifter
Som 1st line support arbetar du med tekniska ärenden från både privatkunder och företagskunder. Ärendena innefattar allt från hostingfrågor, konfigureringar, felsökning av nät eller andra komplexa nätverksfrågor. Du hanterar såväl snabba som mer omfattande ärenden och tidsåtgången kan således variera. Ibland kan det förekomma ett mer djupgående felsökningsarbete men där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.

Du ingår i ett team av tekniskt kompetenta kollegor som stöttar och hjälper varandras ärenden. Arbetet genomförs främst via telefon, mejl och dator.


Kvalifikationer
• IT-teknisk eftergymansial utbildning alternativt motsvarande i arbetslivserfarenhet
• Mycket god kännedom inom Active Directory (meriterande)
• God telefon- och datorvana
• God svenska i såväl tal som skrift

Vi söker en social och prestigelös person med ett stort teamfokus. Du är lösningsorienterad och strukturerad och van vid flera kontaktytor. Rollen innefattar en viss teknisk förståelse med fokus ligger på att leverera god service och kvalitet gentemot kunden. För att trivas ser vi gärna att du är ansvarstagande, flexibel och serviceminded. Stort fokus kommer att läggas på personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Landskrona
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, 1st line, teknisk support, helpdesk, support, heltid, Landskrona, service, kundkontakt, kundsupport, omgående, felsökning, hosting, nätverk, tekniker, konfiguration, frontline, helsingborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5108157

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: