1st line support / Helpdesk / IT support till världsledande mode

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-07-05

Företaget
Företaget är ett av globalt världsledande bolag inom konfektion, med säte i Stockholm. De finns idag representerade över hela världen. Företaget har i dagsläget cirka 4000 butiker runt om i världen, med över 100,000 anställda. Företagskulturen genomsyras av fokus på kvalitet och hållbarhet.

Företaget utvecklas ständigt och det globala IT helpdesk-teamet behöver nu expandera och letar nu efter nya medarbetare som kan stärka teamet ytterliggare, som i dagsläget består av 50 personer.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som firstline support/ helpdeskmedarbetare kommer din huvudsakliga uppgift innefatta att hantera inkommande IT-ärenden från kunder per telefon och mail. Du kommer att registrera och administrera ärenden samt ge grundläggande teknisk support. Du kommer att stötta samtliga kontor, lager och callcenters över hela världen i linje med ITIL. Arbetet kommer ske i samarbete med det övriga teamet och ni kommer tillsammans att lösa ärenden med hög standard. Du kommer arbeta i skift vilket betyder att det kan komma att handla om obekväm arbetstid till viss del. Arbetstiderna är förlagda mellan 07-00 på vintern och 07-01 på sommaren.

Vi välkomnar ansökningar från dig som vill ta dig ut i arbetslivet och skaffa dina första arbetslivserfarenheter såväl dig som vill fortsätta att utvecklas inom IT och support.


Kvalifikationer
• Avslutad utbildning på minst gymnasial nivå
• Erfarenhet av serviceyrke som innefattat telefon som huvudsakligt arbetsredskap
• Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift

Meriterande:
• Utbildning inom relevant tekniskt område
• Erfarenhet av att supportera inom Windows 7
• Erfarenhet av administration i Active Directory
• Kunskap i Microsoft Office Suites
• Kunskap av ITIL processer, framförallt Incident Management process

För denna roll ses de personliga egenskaperna som viktigast. Till den här tjänsten söker vi dig med god social förmåga och vana att hantera servicerelaterade ärenden. Vidare ser vi att du som person besitter en kunskap av att hantera kundrelaterade ärenden. Du trivs i att arbeta i en internationell miljö och tycker om att skapa relationer med såväl kollegor som kunder. Därtill är det även viktigt att du är nyfiken och vill hjälpa människor, vilket innebär att du är kommunikativ. Slutligen ser vi även att du arbetar bra i team såväl som självständigt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Marievik, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: helpdesk, 1st line, support, teknisk support, IT, service, telefon, heltid, servicedesk, firstline support, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Michaela Rothstein michaela.rothstein@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4243182

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: