1st Line Support, globalt företag - brådskande!
Adai Consulting AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adai Consulting AB i Stockholm,
Södertälje,
Västerås,
Norrköping,
Gävle eller i
hela Sverige Vi söker en väldigt duktig first line support person för ett stort och internationellt företag i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter kommer att vara att via telefon och e-post hjälpa företagsanvändare med IT-relaterade problem. I och med att du sitter i first line är du IT-avdelningens röst ut mot användarna och den första instansen användarna vänder sig till när de stöter på problem. Arbetet ställer därför krav på såväl hög serviceförmåga som tekniskt kunnande.
Kravkompetens och erfarenhet:
• Active Directory
• Tidigare arbete inom helpdesk/first line support
Publiceringsdatum2008-09-26Dina personliga egenskaper• Social och öppen
• Service minded
• Tycker om att arbeta med människor + teknik intresse
• Motiverad
• En "doer"
Om du är intresserad och passar in på kravprofilen, tveka inte utan skicka in din ansökan direkt till oss!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
100%. Minst 1 år.
ErsättningFast lön
Marknadsmässig
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-10-07
Ange följande referens när du ansöker: 1st Line Sthlm
Ansökan kan skickas till e-postadress:
artem.franco@adaiconsulting.comKontaktArtem Franco, Konsultchef, 070-3862926,
artem.franco@adaiconsulting.comFöretagADAI CONSULTING AB
AdressADAI CONSULTING AB
ISAFJORDSGATAN 22 B 5 TR
16440 KISTA
KontorsadressISAFJORDSGATAN 22 B 5 TR
KISTA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 070-3862926
Jobbnummer 320280
Observera att sista ansökningsdag har passerat.