1st line support för norska kunder

EU-Supply Holding AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos EU-Supply Holding AB i Stockholm, Linköping, Halmstad eller i hela Sverige

EU-Supply Holding AB utvecklar och säljer en av de ledande plattformarna i Europa för elektronisk upphandling med fokus på offentlig upphandling. Med huvudkontor i Stockholm, har EU-Supply 18 anställda i Sverige och även anställda i Danmark och Storbritannien. EU-Supply är i en expansiv fas då företaget nyligen vunnit flera nationella ramavtal samt stora kunder i Europa, både direkt och genom samarbetspartners, vilket innebär att vi behöver utöka vår support med en engagerad norsktalande Helpdesk medarbetare. Du kommer att arbeta tillsammans med drivna och engagerade kollegor i ett fräscht och öppet kontorslandskap på Kungsholmen.

1st line support för norska kunder i vårt webbaserade system
Vi söker dig som vill jobba som Helpdesk medarbetare i vårt upphandlingssystem, framför allt mot våra norska kunder. Att arbeta med 1st line support hos oss innebär stimulerande och även omväxlande arbetsuppgifter då vi är ett litet företag där alla hjälper varandra. Vänliga och engagerade kollegor kombinerat med kundrelationer i bl. a Frankrike, Holland, Storbritannien, Grekland samt de Nordiska länderna gör arbetet intressant och utvecklande.

Publiceringsdatum
2012-04-02

Dina arbetsuppgifter
Arbetet som Helpdesk medarbetare på EU-Supply innebär typiska helpdeskuppgifter i vårt webbaserade upphandlingssystem. Det innebär att du, via telefon, mail och vårt supportsystem tar emot ärendet från våra kunder och partner och hjälper dem med enklare problem i vårt system. Du löser de frågor/problem du kan på egen hand och lämnar övriga ärenden vidare till dina kollegor i 2nd support. Du arbetar för att alltid ge EU-Supplys kunder bästa service och fokuserar på att kommunicera med kunden på bästa sätt och ser till att inget faller mellan stolarna.

Du kommer t.ex. att:
• Bevaka/hantera/prioritera ärenden via mail, telefon och vår support site samt återkoppla till kunden
• Besvara frågor och guida användaren
• Skapa guider
• Uppdatera vår interna supportwiki
• Vidarebefordra ärenden till rätt person vid behov

Vi söker dig som:
• Talar flytande norska
• Har minst gymnasial utbildning
• Har god dator- och Internetvana
• Är tålmodig och noggrann
• Talar bra svenska och engelska. Även om du främst främst kommer att arbeta med norska kunder kommer du även till viss del behöva kommunicera med företagskunder i både Sverige och i övriga Europa och behöver kunna göra det på ett professionellt sätt.

Det är en fördel om du har erfarenhet av arbete inom helpdesk, kundtjänst eller callcenter.

Som person är du noggrann och kan behålla lugnet i stressade situationer. Vidare har du förmågan att samarbeta och har lätt för att skapa goda relationer med både dina kollegor och kunder. Du trivs i en serviceinriktad roll och har en god pedagogisk förmåga.

Arbetstid: Varierar mellan 08-19
Plats: Kungsholmen, Stockholm

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Tillträde
Enl överenskommelse

Ersättning
Fast lön
Lön: Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-04-30
Intresserad? Maila in din CV inklusive ett personligt brev till heidi.wennberg@eu-supply.com . Vi behandlar ansökningar löpande. Frågor besvaras av Heidi Wennberg på ovanstående email eller per telefon 070-556 03 01.
Ansökan kan skickas till e-postadress: heidi.wennberg@eu-supply.com

Företag
EU-Supply Holding AB

Adress
EU-Supply Holding AB
Arbetargatan 33D, 3tr
11245 STOCKHOLM

Kontorsadress
Arbetargatan 33D, 3tr

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-5453280

Jobbnummer
1203771

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från EU-Supply Holding AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos EU-Supply Holding AB: