1st line support för butiksdatasystem
Visma EssCom AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma EssCom AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Uppsala,
Norrköping,
Gävle eller i
hela Sverige Visma gör verksamheter mer effektiva, genom att leverera programvara, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Visma förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser inom både privat och offentlig sektor. 760 000 nordeuropeiska kunder använder Vismas produkter och tjänster, och ytterligare 300 000 använder Visma som hostingpartner. Koncernen har 6 700 anställda och omsatte 9 300 miljoner norska kronor 2017.
Läs mer om vårt Privacy Statement här:
https://www.visma.com/privacy/. •
Visma EssCom AB är ett rikstäckande företag som ligger i absolut framkant vad gäller eftermarknadstjänster inom elektronik och IT. Vi utför service och installationer av IT-relaterad utrustning samt bedriver verkstadsverksamhet och kundsupport i Sverige. Visma EssCom är certifierade inom ISO 14001, ISO 9001 samt OHSAS 18001.
• Visma EssCom AB utökar nu sin Customer Supportverksamhet i Bromma och söker en ny medarbetare.
Som Customer Supportmedarbetare på Visma EssCom kommer du att i nära samarbete med övrig eftermarknad arbeta proaktivt med support till våra kunder och tekniker. I rollen ingår att ta emot och registrera felanmälningar, ge teknisk support och tillse att ärenden hanteras i enlighet med tydliga SLA:er som finns formulerade i våra kundavtal. Vår Customer Supportverksamhet arbetar i enlighet med ITIL:s processer.
Tidigare erfarenhet av arbete i kundsupport är meriterande men ej krav. Du är service minded och sätter alltid kunden i främsta rummet. Du är strukturerad, kvalitets- och lösningsorienterad och har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. För att trivas hos Visma EssCom är det viktigt att vara prestigelös, ha laganda och vara ansvarstagande.
I tjänsten kan kvällsarbetstider samt även helgarbete ingå.
Vi söker såväl juniora som seniora medarbetare. Följande är meriterande men inte ett krav:
Erfarenhet av arbete med kundsupport
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Finska i tal och skrift
Dokumenterad IT-utbildning ex. SQL, operativsystem
Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL
Tjänsteort är Bromma. Omfattning: heltid, 40 h/vecka. Förskjuten arbetstid, beredskap, övertid och obekväm arbetstid kan förekomma.
Tjänsten är en tillsvidareanställning
Sista ansökningsdag är den 8 september 2018. ?
För frågor kring tjänsten, kontakta supportchef:
Fredrik.Nordkvist@visma.comVaraktighet, arbetstid
heltid tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-08Ersättningmånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFredrik Nordkvist +46 10-141 16 00
FöretagVisma EssCom AB
AdressVisma EssCom AB
Gårdsfogdevägen 5
16867 Bromma
KontorsadressGårdsfogdevägen 5
Jobbnummer 4279514
Observera att sista ansökningsdag har passerat.