1st line support för butiksdatasystem
Visma EssCom AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2015-03-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st line support för butiksdatasystem" (publicerad 2018-08-08) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma EssCom AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Uppsala,
Norrköping,
Gävle eller i
hela Sverige Visma gör verksamheter mer effektiva, genom att leverera programvara, outsourcingtjänster, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Vi förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser hos 340 000 nordeuropeiska kunder inom privat och offentlig sektor. Vi är 6 100 anställda och omsatte 7 100 miljoner norska kronor 2014.
Visma EssCom AB är ett rikstäckande företag som ligger i absolut framkant vad gäller eftermarknadstjänster inom elektronik och IT. Vi utför service och installationer av IT-relaterad utrustning samt bedriver verkstadsverksamhet och kundsupport i Sverige. Visma EssCom är certifierade inom ISO 14001, ISO 9001 samt OHSAS 18001.
Visma EssCom AB utökar nu sin Customer Supportverksamhet i Bromma och söker medarbetare till ett antal tjänster.
Som Customer Supportmedarbetare på Visma EssCom kommer du att i nära samarbete med övrig eftermarknad arbeta proaktivt med support till våra kunder och tekniker. I rollen ingår att ta emot och registrera felanmälningar, ge teknisk support och tillse att ärenden hanteras i enlighet med tydliga SLA:er som finns formulerade i våra kundavtal. Vår Customer Supportverksamhet arbetar i enlighet med ITIL:s processer.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet att arbeta med kundsupport. Du är service minded och sätter alltid kunden i främsta rummet. Du är strukturerad, kvalitets- och lösningsorienterad och har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. För att trivas hos Visma EssCom är det viktigt att vara prestigelös, ha laganda och vara ansvarstagande.
Vi söker såväl juniora som seniora medarbetare. Följande är meriterande men inte ett krav:
• Erfarenhet av arbete med kundsupport
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Vi söker även ett antal finsktalande medarbetare
• Dokumenterad IT-utbildning ex. SQL, operativsystem
• Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL
Tjänsteort är Bromma. Omfattning: heltid, 40 h/vecka. Förskjuten arbetstid, beredskap, övertid och obekväm arbetstid kan förekomma.
Tjänsten tillsätts omgående. Visma EssCom tillämpar provanställning i 6 månader.
Sista ansökningsdag är den 5 april 2015. Ansökan skickas till
personal@visma.com För frågor kring tjänsten, kontakta Supportchef Fredrik Nordkvist
fredrik.nordkvist@visma.comPubliceringsdatum2015-03-16Arbetstider och omfattning• Tillsvidare Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFredrik Nordkvist +46 8-6275800
fredrik.norkvist@visma.comFöretagVisma EssCom AB
AdressVisma EssCom AB
Karlsbodavägen 20
16867 Bromma
KontorsadressKarlsbodavägen 20
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2207024
Observera att sista ansökningsdag har passerat.