1-2-1 Marketing Specialist / CRM / Marketing Automation till tel

Bravura / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-10-17

Företaget
Företaget är en helhetsleverantör av telekommunikationstjänster med ett nät som täcker närmre hela Sveriges befolkning. Idag har företaget nästan tre miljoner mobilabonnenter, drygt en halv miljon bredbands- och tv-kunder. Den digitala världen växer och företaget befinner sig i ett spännande utvecklingsskede. Mobilen är vår bästa vän idag och det kommer ständigt nya lösningar som gör det digitala livet enklare och roligare. Passionen ligger i att göra verklig skillnad i människors dagliga liv, och som 1-2-1 marketing specialist får du göra precis detta. Vi söker dig som vill axla rollen och underlätta för dina kunders mobila liv.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som 1-2-1 marketing specialist har du ett ben i teknik och ett i projektledning. Det är en grym möjlighet att bli del av ett expertteam i ämnet och komma in i en snabbrörlig del av organisationen. Vi söker dig som har ett stort intresse att arbeta nära affären, driva utveckling och påverka hur ni ska arbeta med personaliserad kundkommunikation framåt.

Du arbetar och skapar framtidens kunddialoger i Teradata, företagets system för automatiserad kundkommunikation. En del av rollen innebär att bygga och konfigurera dialoger som du sedan ansvarar för att utveckla över tid. En annan del innebär att sitta ner med olika intressenter och samarbetspartners inom företaget. Tillsammans med ditt team strukturerar, testar, utför och följer ni upp all kundkommunikation med syfte att hela tiden bli bättre och träffa rätt kund med rätt kommunikation vid rätt tidpunkt. Du får chansen att bli expert på hela flödet och är involverad i samtliga steg i att påverka kundbeteenden i digitala kanaler. CRM och telekom går väldigt bra ihop just nu, det finns enorma mängder data och potentialen är gränslös.


Kvalifikationer
• 1-3 års erfarenhet av liknande roll
• Erfarenhet av att jobba i ett eller flera kampanjverktyg med att bygga flöden. Du har mycket god förståelse för data och lätt för att se samband
• Relevant akademisk utbildning
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundkommunikation, som vill att det du gör har en stor påverkan på företagets resultat och drivs av att utveckla framtidens sälj- och servicekanaler. Du har en god verksamhetsförståelse och trivs i en föränderlig miljö. Som person är du nyfiken och har en god förmåga att tolka samt förstå stora mängder data.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: CRM, digital marketing, kundkommunikation, kunddialog, CRM-specialist, datanalys, analytiker, CRM-analytiker, marketing automation, 1-2-1, marketing specialist, marketing, marknadskommunikation, telekom

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonatan Hultman jonatan.hultman@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3753622

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: