Sakförsäkringsförsäljare, Telefonbanken Östersund

Swedbank Telefonbanken / Bankjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank Telefonbanken i Östersund, Piteå, Stockholm, Göteborg, Halmstad eller i hela Sverige

I Swedbank strävar vi efter att ta tillvara varje medarbetares individuella förmåga och uppmuntra de personer som söker nya utmaningar inom koncernen.
Det spelar ingen roll om ditt mål är att arbeta med rådgivning, produktutveckling eller aktiehandel, i Västerås, Moskva eller New York. I slutändan bidrar lust, engagemang och drivkraft hos våra medarbetare till att våra kunder får ett ännu bättre bemötande.
Vi söker dig som delar vår vision och våra värderingar:
Vision: Vi möjliggör för människor, företag och samhällen att växa: "Swedbank - beyond financial growth".
Värderingar: Öppen, enkel och omtänksam.
Swedbank söker framtida specialister på sakförsäkringar
Telefonbanken i Swedbank är en försäljningsorganisation som arbetar med kundkontakter via telefon och mejl och numera även Facebook. Vi tar både emot kunder som kontaktar oss och hör även av oss till kunder i olika aktiviteter.
Verksamheten är organiserad på fem orter - Göteborg, Halmstad, Stockholm, Piteå och Östersund.
På Telefonbanken Östersund arbetar idag totalt drygt 130 medarbetare.
Vi behöver rekrytera ett antal sakförsäkringssäljare till Swedbank/Telefonbankens utgående verksamhet i Östersund. 
Vi söker dig som:
• gillar högt tempo, tydliga mål och som har en vilja att göra affärer
• har ett geniunt intresse att hjälpa kunderna
• är driven, ansvarstagande, utåtriktad och positiv
• har tydlig telefonröst och bra språkbehandling
Vad innebär arbetet?
Arbetet innebär att sälja sakförsäkringar till våra kunder via telefon. Med ett stort intresse för kunden och med god kommunikationsförmåga ska du med hög drivkraft och motivation sälja in bankens sakförsäkringsprodukter till våra kunder. Arbetet innebär att du ska ha god kunskap om våra produkter och vad de innebär för kunden. Arbetet kräver att du har ett brinnande intresse för försäljning baserad på kundens behov. Du kommer att ingå i en affärsgrupp som består av en affärschef och ett antal säljare.
Arbetstiden är deltid/heltid, anställningsformen är till att börja med timlön samt ersättning baserad på försäljningsresultaten. Arbetstiderna förläggs mellan 12-21 mån-tors och fredagar mellan 9-15.
Arbetet startar upp med att du får en utbildning anpassad för det arbete du skall utföra så erfarenhet från försäkringsförsäljning är meriterande men inget krav.  
Känner du att detta kan vara någonting för dig är du välkommen med din ansökan senast den 2 december.
Vill du veta mer?
Kontakta affärschef Jan Saltin tel 070-6187264 / 063-162830. Fackliga kontaktpersoner är Eva Abrahamsson, tel 070-9851469, för Finansförbundet och Aleksandar Krulj, 035-150586, för Akademikerföreningen.
Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2011-11-18

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-02
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Swedbank Telefonbanken

Adress
Swedbank Telefonbanken
HR Admin & Recruitment Department
10534 Stockholm

Jobbnummer
1083445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank Telefonbanken

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank Telefonbanken: