Receptionist till ett globalt och framgångsrikt företag

Joyweek AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-04-03


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Joyweek AB i Stockholm, Solna, Linköping, Malmö eller i hela Sverige

Är du en social och driven person som trivs i en dynamisk miljö? Arrow, en global ledare inom teknikdistribution och lösningar, söker nu en engagerad receptionist som kommer att vara deras ansikte utåt.

Publiceringsdatum
2024-04-03

Om företaget
Arrow är en världsledande aktör inom teknikvärlden. Med en stark global närvaro erbjuder vi innovativa produkter och tjänster inom elektronik och teknik till våra kunder och partners. Vi strävar efter att hjälpa företag att växa snabbare, fungera mer effektivt och utvecklas på en dynamisk marknad.
Vi söker:
En energisk, serviceinriktad och nyfiken receptionist som kan vara det första intrycket för vårt företag och skapa en välkomnande och professionell atmosfär för våra besökare och kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt för Arrow i Stockholm och förväntas hantera flera uppgifter samtidigt, prioritera rätt och vara lösningsorienterad.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Välkomna och registrera besökare
Hantera inkommande samtal och e-post
Ansvara för konferensrummen genom att hantera bokningar ochupprätthållaordning och reda
Ansvara för post och budhantering
Fungera som värdinna för kurser och tester
Ge administrativt stöd åt VD:n
Delta i eventplanering och genomförande
Ansvar för ordning och prestation i kontorslandskap, kök och reception
Hantera felanmälningar
Sköta inköp av kontorsmaterial och visitkort
Beställa luncher, fika, frukost
Hantera enklare fakturering
Ta hand om telefonväxeln


Kvalifikationer
Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt under tryck
Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation
Goda kunskaper i Microsoft Office-program, inklusive Word, Excel, Teams och Outlook
Nyfikenhet och en positiv inställning till att lära och växa i rollen
Erfarenhet av kundservice eller receptionistroll är en fördel men inte ett krav

Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: 8-17
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: Omgående
Sista dag att ansöka är Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Arbetsplats: Kronborgsgränd 7, 164 46 Kista. I denna roll krävs att man är på kontoret samtliga arbetsdagar.

Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner och försäkringar.
Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är stolta över att vara Great Place To Work-certifierade och vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Besök www.joyweek.com för mer information.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Joyweek AB (org.nr 559058-8207), http://www.Joyweek.com

Arbetsplats
Joyweek

Jobbnummer
8583688


Prenumerera på jobb från Joyweek AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Joyweek AB: