Inköp och materialplanerare

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Nässjö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-01-08

Dina arbetsuppgifter
Är du en strukturerad och ansvarstagande person som har erfarenhet från administration, orderhantering och/eller inköp? Trivs du med varierande arbetsuppgifter med allt från att göra inköp, lägga order, styra lagernivåer till att boka leveranser mm. Då är det dig vi söker!

Som inköpare & materialplanerare arbetar du brett med lagerstyrning, inköp, orderläggning, leveransbevakning, fakturahantering mm. för vår kunds funktion inom underhåll, värme och kyla. Vidare ansvarar du för den ekonomiska styrningen av funktionen. Rollen är bred och man arbetar operativt med strategiska inslag. Du kommer att ha ett nära samarbete med produktion och driva externa leverantörsdiskussioner.

Du kommer att tillhöra ett team och rapportera till underhållschefen. Arbetstiden är förlagd dagtid med tillgång till flextid.

Vi tror att du har administrativ erfarenhet, gärna med bitar av ekonomi, orderhantering, planering eller inköp. För att axla rollen behövs god datorvana och att kunna arbeta i affärssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av IFS. Som person är du noggrann och kommunikativ. Vi tror att du trivs med struktur och när det är ordning och reda. Vidare är du engagerad och driven som person.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I rollen erbjuds man en gedigen introduktion hos vår kund.

Detta är en visstidsanställning med start i februari eller enligt överenskommelse fram till mitten av augusti. Du blir anställd av Randstad men arbetar ute hos vår kund. Denna tjänst ger goda möjligheter till övertag av vår kund.
Varmt välkommen med din ansökan på www.randstad.se, senast 2024-01-25. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Bakkioui på sara.bakkioui@randstad.se
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansvarsområden
Inköp
Lagerstyrning/leveransbevakning
Ordermottagning
Fakturahantering
Leverantörs diskussioner
Ekonomisk styrning

Kvalifikationer
Erfarenhet inom inköp, lagerstyrning, ordermottagning eller likvärdigt.
Svenska & engelska i tal som skrift.
God kunskap i affärssystem och meriterande med kunskap inom IFS

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Sara Bakkioui
sara.bakkioui@randstad.se
+4672205763

Jobbnummer
8375398

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: