Back-office inom Tech support till företag inom medicinteknik
Avanzera AB / Datajobb / Nacka
2017-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Back-office inom Tech support till företag inom medicinteknik" (publicerad 2017-03-07) ⬅️
Visa alla datajobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Nacka,
Haninge,
Södertälje,
Uppsala,
Sigtuna eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Avanzera söker nu en Tech support till funktion inom Back-office för vår kund som tillhandahåller medicinteknikprodukter, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med parenterala läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De prioriterade områdena är Diabetes samt Parkinsons sjukdom men även immunbrist, Pulmonell Hypertension och Smärta
Tjänsten är på heltid och startar omgående alternativt enligt överenskommelse. Initialt är detta ett konsultuppdrag med möjlighet till fast anställning hos kund. Som konsult på Avanzera är du med och bidrar till framgång hos våra kunder och fast månadslön. Tjänsten är stationerad i Nacka Strand.
Publiceringsdatum2017-01-17Dina arbetsuppgifterSom Tech support kommer du att arbeta inom funktionen för Reklamation/Tech Support. Rollen är uppdelad i två delar där du som Tech support kommer att vara med och bygga upp strukturen för den tekniska supporten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Vara den primära kontakten mot kunder gällande tekniska frågor.
• Agera säljsupport och att ta emot både inkommande mail och telefonsamtal från kliniker och patienter gällande produkterna.
• Skapa strukturer och lathundar för hur de hanterar teknisk support.
• Månadsvisa uppföljningar för tekniska frågor och vilka reklamationer som inkommit.
• Bygga upp hanteringsplaner tillsammans med sälj- och marknadssidan så att de kan minimera reklamationer framöver.
• Utbilda övriga i supportteamet samt säljteamet i tekniska supportfrågor och hur dessa ska hanteras och hur de kan förhindra att de uppkommer.
• Vara delaktig i uppbyggnad av hemsidan samt mycket mer.
BakgrundVi söker dig med några års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter och någon form av teknisk utbildning/erfarenhet inom digitala medier såsom appar. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.
Som person är du noggrann, arbetsvillig och prestigelös. Vidare är du bra på att kommunicera och har ett gediget teknisk intresse. Du trivs i en miljö där det är högt tempo och många kontaktytor. Du arbetar strukturerat, tar egna initiativ och löser problem vartefter de uppstår.
Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-16
Ange följande referens när du ansöker: 868
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Jonsson 08 - 545 28 304
Helena Elvin Guillemain 08 - 545 28 305
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Jobbnummer 3266210
Observera att sista ansökningsdag har passerat.