Back-office inom Tech Support till företag inom medicinteknik

Avanzera AB / Datajobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Nacka, Haninge, Södertälje, Uppsala, Sigtuna eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Avanzera söker nu en Tech Support till Back-office för vår kund som tillhandahåller medicinteknikprodukter på den nordiska marknaden. Det är främst läkemedel och tjänster som underlättar behandling med parenterala läkemedel i hemmiljö. De prioriterade områdena är Diabetes samt Parkinsons sjukdom men även immunbrist, Pulmonell Hypertension och Smärta.

Tjänsten är på heltid och startar omgående alternativt enligt överenskommelse. Initialt är detta ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och arbeta ute hos kund under ca 6 månader för att sedan bli överrekryterad. Tjänsten är stationerad i Nacka Strand.


Arbetsuppgifter:
Som Tech Support kommer du att arbeta inom funktionen för Reklamation/Tech Support. Rollen är uppdelad i två delar där du som Tech Support kommer att vara med och bygga upp strukturen för den tekniska supporten.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Vara den primära kontakten mot kunder gällande tekniska frågor.
• Agera säljsupport och ta emot både inkommande mail och telefonsamtal från kliniker och patienter gällande produkterna.
• Skapa strukturer och lathundar för hur de hanterar teknisk support.
• Månadsvisa uppföljningar för tekniska frågor och vilka reklamationer som inkommit.
• Bygga upp hanteringsplaner tillsammans med sälj- och marknadssidan så att de kan minimera reklamationer framöver.
• Utbilda övriga i supportteamet samt säljteamet i tekniska supportfrågor och hur dessa ska hanteras och hur de kan förhindra att de uppkommer.
• Vara delaktig i uppbyggnad av hemsidan med mera.


Din bakgrund:
Vi söker dig med några års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter och någon form av teknisk utbildning/erfarenhet inom digitala medier såsom appar. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.

Som person är du noggrann, arbetsvillig och prestigelös. Vidare är du bra på att kommunicera och har ett gediget teknisk intresse. Du trivs i en miljö där det är högt tempo och många kontaktytor. Du arbetar strukturerat, tar egna initiativ och löser problem vartefter de uppstår.

Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-03-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-24
Ange följande referens när du ansöker: 868
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Jonsson 08 - 545 28 304

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3359814

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: