Administrativ Ordermottagare rekryteras till Lerocon i Gislaved
Junic AB / Butikssäljarjobb / Gislaved
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Gislaved,
Gnosjö,
Tranemo,
Värnamo,
Svenljunga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Junic AB i Gislaved,
Gnosjö,
Tranemo,
Värnamo,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Administrativ Ordermottagare rekryteras till Lerocon i Gislaved:
Lerocon AB
Lerocon är ett nischat högteknologiskt företag med stark tillväxt inom automationsbranschen de senaste åren.
Vår utveckling av tekniska lösningar och maskiner är en del av framgången. Minst lika viktig är vår höga support- och servicegrad som vi tillhandahåller våra kunder.
Vi arbetar alltid för långsiktiga relationer med våra kunder, samarbetspartners, leverantörer och framförallt med våra medarbetare. Vi sätter mycket stort värde i vår ambitiösa personal som alla är med och skapar den höga trivsel och goda gemenskap vi är kända för att ha. Detta är en nyckelfaktor till företagets framgång!
Vi hoppas därför att du är en av dem som vill fortsätta resan med oss i våra nya fina lokaler!
Är du serviceminded och har ett högt fokus på kundnöjdhet? Är du driven och prestigelös i ditt arbetssätt och har en god datavana? Har du dessutom ett starkt driv att utvecklas och utveckla då skall du se hit!
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ett administrativt arbete. Kunden är verksam inom tillverkningsindustrin, därför ser vi det som en fördel för dig som har erfarenhet av industribranschen. Är du tekniskt intresserad är också detta ett stort plus!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ordermottagning och försäljning av reserv- och slitdelar.
• Vissa ekonomiuppgifter
• Inköp av komponenter för vidareförsäljning.
• Upplägg av orderstruktur i affärssystem och system för tidsredovisning.
• Beställa frakter och hantera post och gods.
• Receptionist och växeltelefonist.
• Ständiga förbättringar inom ansvarsområdena ovan.
• Offertberedning och prislistor.
Din profil:
Som person är du ansvarsfull och strukturerad i ditt arbete. Du har en god planerings och prioriteringsförmåga och tycker om ordning och reda. Du kommer ha mycket kontakt med kunder och leverantörer vilket kräver att du är serviceminded och trivs i en sådan roll. Många leverantörer är engelsktalande, därför är engelska i tal och skrift ett krav. Du är välbekant med Officeprogrammen och något affärsystem samt har vilja och förmåga att lätt lära dig nya programvaror.
Företaget & tjänsten Företaget finns i Gislaved och tjänsten är på heltid och förlagd på dagtid. Du kommer att arbeta tillsammans med ett öppet och prestigelöst team på 15 personer där alla har en hög ambitionsnivå att lyckas! För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas i företaget
Ansökan
Du ansöker genom att registrera ditt CV och personliga brev på
www.junic.se Senast den 17 september vill vi ha din ansökan. Har du några frågor är du välkommen att kontakta Susann Lothian på 0371-830 54
Varaktighet, arbetstid
heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-08-17ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusann Lothian
FöretagJunic AB
AdressJunic AB
Baldersvägen 39 B
33235 Gislaved
KontorsadressBaldersvägen 39 B 33235 Gislaved
Jobbnummer 3647625
Observera att sista ansökningsdag har passerat.