Vill du skapa en karriär inom kundservice?

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vill du leverera den bästa kundupplevelsen i varje samtal? Då är det dig vi söker!

Vi söker efter kundtjänstsäljare till vårt kontor i Linköping för vårt spännande uppdrag för Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Telias medarbetare möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om.

Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas som fisken i vattnet på detta uppdrag.

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi letar därför aktivt efter positiva, drivna och engagerade personer som kan hjälpa oss med just detta!

Publiceringsdatum
2016-11-04

Dina arbetsuppgifter
Som kundservicesäljare har Du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass: Telia Company.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka Din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med Dig är att Du är Du.
En grundutbildning i hur Du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som Du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper Dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får Du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid

För att söka tjänsten krävs det att:

Du innehar ett fullständigt gymnasiebetyg.
Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du har god datorvana.
Du innehar en god verbal och skriftlig kommunikation.

Vi gillar även följande egenskaper:

Du är en målinriktad och ansvarstagande person.
Du trivs i mötet med andra människor.
Du vet vad kundservice innebär.
Du är en strukturerad person med tålamod och effektivitet.
Du arbetar gärna med ett högt tempo.
Du har en hög arbetsmoral och stort intresse av teknik.
Du gillar att arbeta med försäljning.

Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet.

Tjänstgöringsgrad och arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Du kommer att starta din anställning i slutet på november.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan!
Urval och rekrytering sker löpande.

Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Josefin Danielsson via mail: josefin.danielsson@releasy.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Danielsson 0771-350 900

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping

Kontorsadress
Teknikringen 6 , Linköping

Jobbnummer
3144081

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: