Vi söker VD-assistenter och kontorsansvariga till konsultuppdrag

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2018-12-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker VD-assistenter och kontorsansvariga till konsultuppdrag" (publicerad 2019-01-14) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2018-12-04

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu VD-assistenter och kontorsansvariga/Office managers för både kortare och längre konsultuppdrag i Stockholmsområdet.

Som VD-assistent kommer du vara ett administrativt stöd till en chef eller ledningsgrupp. I rollen kommer du koordinera och organisera kalendrar och konferenser, och även i viss mån driva egna projekt. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är resebokningar, fakturahantering, tidrapportering och att föra mötesprotokoll.

Som kontorsansvarig/Office manager kommer du att ha ett övergripande ansvar över den administrativa funktionen på kontoret. Rollen är bred och kan innebära upprättande av administrativa rutiner, ansvar för inköp och ansvar för att dagliga rutiner löper på utan hinder.

Vem är du?
Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet av en liknande roll samt en hög känsla för service och ett stort personligt engagemang. Du är organiserad, strukturerad och flexibel. Du är självgående och ser snabbt vad som behöver göras. Du har hög integritet då du kommer hantera konfidentiell information.

Du har en goda kunskaper i Officepaketet och kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska.

Du erbjuds
Du kommer att erbjudas en utvecklande roll inom administration. Uppdragen kan variera i längd och sysselsättningsgrad beroende på våra kunders behov. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos någon av våra kunder. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Talent Manager Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se.

Välkommen med din ansökan redan idag på www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Angeliqa Haapanen angeliqa.haapanen@jurek.se 08 525 01 888

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4492482

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: