Vi söker vår nya Ombyggnadssamordnare som är en fena på att bygg - AB Väsbyhem - Kontorsjobb i Upplands Väsby
Vi söker vår nya Ombyggnadssamordnare som är en fena på att bygg
AB Väsbyhem / Kontorsjobb / Upplands Väsby
2021-01-12

Visa alla kontorsjobb i Upplands Väsby, Upplands-Väsby, Sollentuna, Täby
Visa alla jobb hos AB Väsbyhem i Upplands Väsby

Är du den som är en fena på att bygga relationer? För i så fall kanske du är vår blivande spindel i nätet som är redo att hugga tänderna i de utmaningar som väntar dig? Har du dessutom erfarenhet av att koordinera bostadsprojekt och vill arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Då vill vi att du skickar in din ansökan illa kvickt!

Om din tjänst
Som ombyggnadssamordnare hos oss kommer du att ingå i enheten Fastighetsutveckling och jobba tillsammans med dina fem kollegor som arbetar med projektledning, installationsledning samt kommersiell förvaltning. Vår nuvarande ombyggnadssamordnare Ulrika går vidare mot nya utmaningar och beskriver tjänsten på följande sätt

Det har varit intressant att jobba som ombyggnadsamordnare på Väsbyhem tillsammans med bra och stöttande kollegor i en trygg organisation. I huvudsak har jag fått vara kontaktperson för våra hyresgäster men också fått vara med att utveckla, planera och genomföra våra ombyggnads-och renoveringsobjekt vilket jag har känt har varit utvecklande och lärorikt"

Precis som Ulrika beskriver kommer du att ansvara för att genomföra och samordna löpande administration kring förnyelse- och renoveringsprojekt samt ombyggnationer. Du kommer att vara en betydelsefull länk mellan hyresgäster, entreprenörer samt Väsbyhem och kommer också i ditt arbete att ha samarbete med flera funktioner internt. I dina arbetsuppgifter ingår koordinering av hyresgästernas val och behov vid ombyggnationer samt renoveringar. Vidare kommer du att ansvara för evakueringar och hålla i dialogen med hyresgästerna. Genom tydlig och bra kommunikation ansvarar du för att säkerställa att hyresgästernas upplevelse blir så bra som möjligt. Du kommer också att stötta din chef med diverse administrativa arbetsuppgifter som bland annat att uppdatera processer och rutiner inom enheten.

Tjänsten är placerad på avdelningen Affärsutveckling och du rapporterar till Fastighetsutvecklingschef, Therese Lundborg.

Om dig
Vem är det vi är på jakt efter? Jo, eftersom du kommer ha många kontaktytor såväl internt som externt ser vi gärna att du tycker det är roligt med kundkontakt och är en fena på att bygga relationer. Du är administrativt lagd och tycker om att samarbeta och agera ett stöd för dina kollegor. Vidare ser vi att du är strukturerad då ditt arbete mångt och mycket går ut på att planera och prioritera.

Är det dig vi har beskrivit här ovan? Om du dessutom uppfyller kraven nedan ska du definitivt söka dig till oss.

Formella krav på din bakgrund

* Tidigare arbetslivserfarenhet av serviceyrken med mycket kundkontakt samt av administration i projektform.
* Avslutad gymnasial utbildning.
* Goda kunskaper i Officepaketet.
* Innehar B-körkort.

Önskemål och meriterande

* Tidigare erfarenhet av arbete med ombyggnationer och sociala frågor.
* Erfarenhet från fastighetsbranschen.
* Behärskar andra språk än svenska och engelska.

Tjänsten är på heltid med start omgående eller så kommer vi överens om ett startdatum som funkar för både dig och oss. Sista ansökningsdag är 11 februari 2021, så skynda dig med att skicka in din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att läsa den.

Hälsningar, Din blivande chef Therese och HR-ansvarig Harminder.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-01-12

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Väsbyhem

Jobbnummer
5519803


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Väsbyhem: