Vi söker uthyrare till trivsam kund med fastighetsinriktning i S

Bemannia Kontor / Receptionistjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av kundservice eller av uthyrning? Tycker du det låter intressant att arbeta i en utåtriktad roll med nära kundkontakt och inriktning mot fastighet? Då är du välkommen att skicka in ditt intresse för detta spännande uppdrag.

Om uppdraget:

Uppdraget beräknas starta i juni och pågå på heltid i ca 6 månader. Det kan finnas chans till ytterligare förlängning. Under uppdraget är du uthyrd till vår kund som är ett kommunalt fastighetsbolag i Södertälje. De har en dynamisk organisation där det är full fart och högt till tak. Kontor är centralt i Södertälje.

Publiceringsdatum
2018-05-21

Arbetsuppgifter
Rollen som uthyrare innebär att du svarar på inkommande samtal och mail samt fördelar ärenden, både internt och externt. Vidare begär du in kreditupplysningar och gör bedömningar samt granskar intyg. För detta ser vi att du behöver vara positiv, stresstålig och ha stor ansvarskänsla.

Utöver ovanstående arbetsuppgifter kommer du även genomföra kundmöten, exempelvis vid kontraktsskrivning, samt boka in olika typer av besiktningar. I och med detta är det viktigt att du trivs i en serviceinriktad roll där du förväntas ge förstklassig service.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundservice och/eller uthyrningsverksamhet
• Minst 2 års erfarenhet av fastighetsbranschen
• Erfarenhet av administrativt arbete, gärna i Vitec och Office
• Flytande i svenska och engelska, tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress: sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
ca 40h veckan ca 6 månader

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4156457

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: