Vi söker fler kundtjänstmedarbetare till spännande bolag inom re

Hero / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-10-19

Om företaget
Nu söker vi en kundservicemedarbetare inom retailbranschen. Ett varumärke som sticker utinom sitt segment och som ligger steget före i sin bransch!

Om tjänsten
Våra spännande och modefokuserade kund söker nu en kundtjänstmedarbetare. Denna kundtjänst är spännande just för att den fokuserar på hög leverans av service mot såväl slutkund som egna butiker, du får arbeta med en tjänst som kunden är helt egen med på marknaden. Du får även jobba mot alla nordiska länder tillsammans med ett stark och sammansvetsat team.
Teamet hanterar ärenden via telefon och mail från både butiker och slutkonsument. Det kan vara frågor gällande köpta produkter, abonnemang, kunden webbutik samt att agera support gentemot butiker. Ärenden loggas och administreras för att kunna följa upp med kund och butik. Du kommer att ta emot samtal från alla nordiska länder med fokus mot svenska marknaden. Du kommer även att arbeta något med winback av kunder. Teamet består idag av 7 personer som alla har ett nordiskt land som de arbetar mot.

Kvalifikationer
Vi tror att du som söker är en person med intresse för mode och retail men inte minst för mötet med människor. Du har en känsla för god service inom dig och gillar att leverera på topp i dina samtal. Du är en teamplayer samtidigt som en stark individ som gillar att kavla upp armarna. Vi ser att du är en person som trivs i föränderliga miljöer och där utveckling framåt står i fokus. Du motiveras av att lära dig nytt och arbeta i högt tempo. Teamet är ambitiösa, hjälpsamma, engagerad och positiva, för att komma in i gruppen ser vi att du kompletterar dessa egenskaper.
Vi tror att du har jobbat med kundtjänst och eller service över telefon tidigare. Viktigt för rollen är att du känner dig trygg med svenska i såväl tal och skrift, talar du ett extra nordiskt språk är detta meriterande.

Meriterande

Erfarenhet av att arbeta med abonnemang

Erfarenhet av retail och eller telemarketing

Tillträde, omfattning och anställning:

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 3 månader med chans till förläning vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på Hero. Omfattningen kan variera mellan 50 till 100 % där du har möjligheten att själv planera ditt schema. Tillträde önskas så snart som möjligt. Kunden sitter i fina lokaler centralt i Stockholm.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig, alisha.baig@hero.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alisha Baig alisha.baig@hero.se 0709778579

Företag
Hero

Adress
Hero
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22, Stockholm

Jobbnummer
4411942

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: