Vi söker en Kundcentermedarbetare med det lilla extra

AB Väsbyhem / Receptionistjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Väsbyhem i Upplands Väsby, Stockholm eller i hela Sverige

Är du en mästare på administration och vet vad ett riktigt gott bemötande innebär? Nu är vi på jakt efter vår nästa kundcentermedarbetare som drivs av att göra dagen lättare och roligare för andra. Är du dessutom en fena på struktur och vill ta chansen att arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Då är det här en tjänst för dig!

Publiceringsdatum
2021-03-08

Om tjänsten
Som Kundcentermedarbetare hos oss kommer du att ingå i enheten Kundservice och Uthyrning där du arbetar tillsammans med dina 12 kollegor för att uppnå en effektiv och kvalitetssäkrad handläggning av ärenden, med ett bemötande i världsklass. Arbetsuppgifterna består bland annat av att avhjälpa genom att ta emot inkommande ärenden, utföra alla förekommande uppgifter i receptionen som exempelvis, hantering av tillval och nyckelhantering. Vidare ingår det även intern service och varierande administrationsuppgifter. Du kommer i rollen som Kundservicemedarbetare att vara en betydelsefull länk mellan Väsbyhem och våra hyresgäster.

Tjänsten är placerad på avdelningen Affärsstöd och du rapporterar till Kundservice- och Uthyrningschef Charlotte Kihlström.

Om dig
Vem är då vår nästa klippa? Jo, vi ser gärna att du är en lyhörd, social och prestigelös person som snabbt kan se till kundens behov. Du värdesätter noggrannhet, är trygg i dig själv och ser varje samtal som en rolig utmaning att lösa. Kundfokus är a och o för dig och du motiveras av att underlätta dagarna för andra. Vidare är du en frisk fläkt som gillar att samarbeta och trivs bra med tempoväxlingar i arbetet.

Formella krav på din bakgrund

• Goda kunskaper inom Officepaketet
• Behärskar svenska mycket väl i såväl tal som skrift
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice via telefon, mail och fysiskt möte

Önskemål och meriterande

• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice inom fastighetsbranschen
• Tidigare arbetslivserfarenhet av arbete i Vitec fastighetssystem
• Behärskar fler språk än svenska och engelska

Tjänsten är en tidsbegränsad anställning med start omgående till och med 30 september 2021, med eventuell chans till förlängning. Sista ansökningsdag är den 5 april. Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Bästa hälsningar,

Din blivande chef Charlotte och HR-generalist Elin.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Omgående t.o.m. 30 september 2021, med chans till förlängning.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Väsbyhem

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Väsbyhem (org.nr 556476-7233), http://www.vasbyhem.se

Arbetsplats
Väsbyhem

Jobbnummer
5614491

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Väsbyhem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Väsbyhem: