Vi söker bemanningsansvarig till ett expansivt företag på Liding

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Lidingö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Lidingö, Solna, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Lidingö, Solna, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-11-26

Om tjänsten
Har du öga för detaljer och en administrativ ådra? Just nu så söker vi en bemanningsansvarig till ett expansivt företag på Lidingö. Här ges du möjlighet att vara med och påverka företagets framgång samtidigt som du har möjlighet att själv växa inom företaget.

Låter det intressant? Läs vidare och sök jobbet redan idag!

Om oss
Denna tjänst är ett konsultuppdrag, det innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund. Det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

KFX HR-partner erbjuder ett komplett utbud av konsult- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma specialister med mångårig erfarenhet och kompetens. Våra uppdrag är främst inom service, administration, HR och ekonomi.

Om företaget
Dina arbetsuppgifter
Företaget har en platt organisation med fyra medarbetare på kontoret. Här kommer du ges möjlighet att vara med och påverka företagets fortsatta expansion. Vi ser att du trivs med att arbeta i ett öppet landskap och att du ser det som en självklarhet att bidra till det goda samarbetet.

Att arbeta som bemanningsplanerare innebär at dina arbetsdagar aldrig ser likadana ut och ställer därför stora krav på din flexibilitet. Huvuduppgifterna är att ta emot och boka in nya och befintliga kunders förfrågningar. I rollen som bemanningsansvarig kommer du att lägga scheman för att på ett effektivt sätt strukturera de anställdas dagar. Du ansvarar för att koordinera rätt städare till rätt kund och att tidsåtgången för uppdraget är korrekt inbokad.

Du kommer dagligen att ha kontakt med kunder och anställda och se till att allting flyter på. Tillsammans med teamledaren kommer du veckovis gå i genom och vara delaktig i rekryteringen av nya städare, vidareutbildning av befintlig personal samt arrangera aktiviteter för personalen.

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen har du ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Du trivs i en administrativ roll och ser service som en självklarhet under din arbetsdag. För att vara kvalificerad för tjänsten ser vi att du har:

• Duktig på att etablera och bevara relationer
• Talar och skriver på en professionell nivå i både svenska och engelska.
• Meriterande om du har erfarenhet av kundservice sedan tidigare
• van att hantera flera olika system och arbeta med datorn som ditt främsta redskap.
• högskoleexamen eller motsvarande

Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Arbetet kommer ske på plats i Gåshaga och är förlagt under kontorstider.

Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Har du några frågor eller funderingar kontakta Caroline Dunvret på 08-663 99 00 eller rekrytering.stockholm@kfx.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4260".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm AB

Jobbnummer
5462492

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: