Upphandlingsassistent sökes på deltid till myndighet i Stockholm

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du arbetat som assistent tidigare och är en fena på excel? Just nu söker vi en upphandlingsassistent till en statlig förvaltningsmyndighet i Stockholm.

Om uppdraget:

Uppdraget är på deltid om 10 timmar i veckan fördelat på två dagar till vår kund med kontor i Stockholm.

Publiceringsdatum
2018-07-13

Arbetsuppgifter
I uppdraget kommer du i huvudsak att sammanställa och bearbeta inköpsstatistik i excel utifrån projektledarens önskemål. Du kommer också att bearbeta statistik, sammanställa enkätsvar och liknande inom internt utvecklingsprojekt. Vi ser därför att du som söker har förmåga att arbeta noga och strukturerat samt är lösningsorienterad.

Utöver detta kommer du att hantera andra administrativa uppgifter samt assistera och ge service till medarbetare och chefer. Det är därför viktigt att du har god samarbetsvana.

Övrigt administrativt och assisterande arbete så som protokollföring, dokumentering och mötesbokningar kan förekomma.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning eller likvärd utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som assistent
• Minst ett (1) års erfarenhet av arbete med statistikbearbetning eller liknande i excel
• Goda kunskaper i MS Office

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linda Solini på e-postadress: linda.solini@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Deltid 10 h/veckan

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Solini

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4249844

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: