Två handläggare sökes till myndighet i Karlstad

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Karlstad, Hammarö, Kristinehamn, Nacka, Karlskoga eller i hela Sverige

Har du gymnasieutbildning och ett års erfarenhet av arbete med handläggning? Då kan det vara dig vi söker!

Om uppdraget

Myndigheten har fått i uppdrag att etablera en ny offentlig omställningsorganisation vilket gör att de nu behöver två handläggare till ansökningsenheten. Uppdraget på heltid och startar den 1 september 2022 och pågår till 31 december 2022, med möjlighet till förlängning. Arbetet utförs på plats i myndighetens lokaler.

Publiceringsdatum
2022-06-15

Arbetsuppgifter
På ansökningsenheten som tillhör den offentliga omställningsorganisationen kommer du att arbeta brett med handläggning. Det handlar om att hantera inkommande ansökningar om omställnings- och kompetensstöd, pröva och fatta beslut om stöd, hantera överklagan av beslut, tilldela extern rådgivning, följa upp genomfört stöd till individ, samt administrera yttranden till CSN. För att lyckas bra i denna roll ser vi att du är en noggrann och strukturerad person som utför sitt arbete på ett serviceinriktat sätt.

Kvalifikationer
• Fullständig gymnasieexamen
• Minst ett (1) års erfarenhet av arbete med handläggning
• Kunskaper i MS Office
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Meriterande med

• Erfarenhet av arbete i Platina

• Erfarenhet av arbete i offentlig sektor
• Goda kunskaper i engelska, såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 1 augusti 2022.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, Alice.Karlsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Alice Karlsson
alice.karlsson@bemannia.se
0771-84 53 00

Jobbnummer
6747178

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: