Transportledare/Ordermottagare till kundtjänst i Linköping!

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Är du serviceminded, drivs av att nå uppsatta mål och har en god lokalkännedom i Linköping? Då har vi uppdraget för dig med start omgående!

Publiceringsdatum
2018-11-12

Om tjänsten
Hos vår kund kommer du att jobba tillsammans med ett glatt och engagerat kundtjänstgäng som alla har fokus på att ge kunderna en serviceupplevelse som överträffar deras förväntningar. I rollen som Transportledare/Ordermottagare kommer du att ta emot avrop på tömning av containrar och återvinningskärl samt vara transportledare för de olika entreprenörernas chaufförer.

Andra arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är:

• Återrapportering av utförda transporter för vidare fakturering
• Försäljning av återvinningstjänster - både engångsuthyrningar och långtidsuthyrningar för privat och företag
• Rådgivning och information via telefon för företagets tjänster

Som Transportledare/Ordermottagare hanterar du inkommande samtal från företag och privatpersoner som vill hyra container vilket innebär att du som söker behöver ha ett intresse av att vilja lära dig verksamheten. Det kan t.ex. handla om att veta vilka lastbilar som kan hämta vilka containrar, vad containrarna får frakta samt priser. I tjänsten ingår alltså en del försäljning och då framförallt till företag.

Om dig
Det här är tjänsten för dig som har skinn på näsan och som tycker om att agera spindeln i nätet. I rollen krävs att du har förmågan att vara tydlig och rak i din kommunikation för att kunna styra tömning av container och återvinningskärl samt för att underlätta chaufförernas vardag.

Hos denna kund är det stundtals högt tempo så därför tror vi att du som söker tycker om att arbeta i en miljö där det händer mycket och där du får möjlighet att prestera på en hög nivå. Efter upplärning ser vi att du självgående, flexibel och har förmågan att ta egna initiativ.

För tjänsten krävs att du har goda kunskaper i svenska och engelska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet och att du är genuint intresse för kundservice och att ge service i världsklass.

Om anställningen
Tjänsten som Transportplanerare/Ordermottagare är ett konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Cecilia Edmark 013 35 88 89

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-11
Ange följande referens när du ansöker: ref-28148
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cecilia Edmark Cecilia.Edmark@adecco.se 013 35 88 89

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
S:t Larsgatan 12
58227 LINKÖPING

Kontorsadress
S:t Larsgatan 12

Jobbnummer
4453721

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: