SRB söker en administrativ stjärna till vårt Back Office team

SRB-Gruppen AB/Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SRB-Gruppen AB/Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Vi på SRB söker nu en vass administratör med hög känsla för service till vårt Back Office team. Back Office är en central servicefunktion. Som en del av Back Office teamet arbetar du med mottagande av frånvaroanmälningar samt bemanning av tillfälliga uppdrag via telefon och mail. Du administrerar i affärssystemen samt genomför kontroll av den information om utförande av uppdrag som läggs in i systemen. Back Office ansvarar även för att bolagets medarbetare har rätt information och material samt är en supportfunktion för både våra kunder och medarbetare.

Övergripande arbetsuppgifter för Back Office teamet är:
• Mottaga frånvaroanmälan samt bemanna tillfälliga vakanser med omplanering av uppdrag alternativt bemanning med personal från personalpooler
• Kommunikation med medarbetare, butiker och kunder
• Supportfunktion löpande via supportmail och telefon samt vid större projekt för både medarbetare, kunder och butiker
• Systemadministration
• Kontroll av inrapporterad information såsom t.ex. utförandetider, bildgranskning, svar på kundfrågor
• Registervård
• Administration av utskick
• Övriga administrativa uppgifter

Arbetet utförs tillsammans med Back Office teamet i bolagets trivsamma huvudkontor på Rosenlundsgatan på söder i Stockholm.
SRB erbjuder dig goda möjligheter till personlig utveckling samt ett dynamiskt och intressant arbete med en marknadsmässig lön, hälsokontroller och en modern sjukvårdsförsäkring. Att även ha kul på vägen är en förutsättning!

Publiceringsdatum
2018-07-16

Kvalifikationer
Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och god datavana är ett krav. Arbetet utförs till stor del i MS Office och framförallt i Excel.
Vi ser att du har en gymnasieexamen och har du dessutom någon form av eftergymnasial utbildning är detta meriterande. Erfarenheter av liknande arbetsuppgifter är meriterande.

Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad, strukturerad, engagerad och ansvarsfull. Du är en energisk medarbetare som gillar en arbetsmiljö med högt tempo i ett expansivt företag. Vi ser även att du är ambitiös, driven och trivs med att utveckla ditt arbete framåt med kvalité i fokus, tillsammans med Back Office teamet. Du förväntas ha god kommunikationsförmåga i både tal och skrift.

Vi ser dig som en god budbärare av våra värdegrunder som genomsyrar verksamheten: närhet, kompetens, kontroll, ansvar, tillit och respekt.

SRB står för Svensk Rikstäckande Butiksservice och vi är specialister på att maximera försäljning av varor genom att optimera miljön i och runt butikshyllan. Vi har med 400 fast anställda merchandisers en unik närhet till marknaden och besöker ca 2000 butiker varje vecka, från Ystad till Kiruna. Med över 20 års erfarenhet inom dagligvaruhandeln och retail har SRB ett brett utbud merchandisingtjänster för både hylla och golv, alla med syftet att bidra till ökad försäljning för våra kunder.

Du är varmt välkommen att läsa mer om oss på vår hemsida:

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Arbetet sker i huvudsak vardagar mellan kl. 8-17. Du arbetar helg var 4:e vecka. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
SRB-Gruppen AB/Stockholm

Adress
SRB-Gruppen AB/Stockholm
Rosenlundsgatan 13
11853 STOCKHOLM

Kontorsadress
Rosenlundsgatan 13

Jobbnummer
4253842

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SRB-Gruppen AB/Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SRB-Gruppen AB/Stockholm: