SOS International söker en ledare till vår Kommersiella avdelnin

SOS International Swedish Branch AB / Övriga jobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Danderyd, Solna, Sundbyberg, Lidingö, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SOS International Swedish Branch AB i Danderyd, Göteborg eller i hela Sverige

SOS International söker en ledare till vår Kommersiella avdelning

Vi har en stark position på marknaden, men vill bli ännu bättre! Vår tanke är att tillsammans med våra kunder erbjuda bästa tänkbara service och vi vill utveckla vår organisation ytterligare med en Ledare till ett av våra administrativa team, Customer Service and Internal Sales team (CSIS) som arbetar med att stärka kundrelationer. I denna roll erbjuder vi en kommersiell och utvecklade ledarroll i en kundorienterad och fartfylld verksamhet.

Vi ser våra medarbetare som vår främsta resurs och vi är just nu i ett spännande skede där vi lägger fokus på förbättringsprocesser och ledarskap, här ges tillfälle för att få vara med och påverka samt utvecklas på lång sikt.

Ditt dagliga arbete

Rollen innebär att du leder ett team som består av 4-5 specialister som arbetar med att ge support till våra kunder, våra Key Account Managers och övriga avdelningar internt.

Som ledare till teamet arbetar du nära affären och dina medarbetare i vardagen vilket innebär att du kan och vill arbeta både kommersiellt och operativt.
Din bakgrund och erfarenhet



Vi söker dig som har erfarenhet av och brinner för ledarskap. Du har erfarenhet av att arbeta i en kommersiell roll och utmanas av att skapa den goda kunduppleveslen.

Du har god datorvana samt är duktig på och van att jobba i Officepaketen. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då arbetet sker i en internationell miljö.

Meriterande är erfarenhet eller kunskap inom försäkrings-, bil- eller/och kundservice verksamhet.
Dina personliga egenskaper



För att du ska trivas är det viktigt att du är självgående, prestigelös, har förmåga att skapa goda relationer och förtroende. Du drivs av att motivera din omgivning och brinner för att se människor växa samt ta ansvar. Du älskar service och ser naturligt kopplingen mellan att arbetsglädje hos medarbetare ger god service samt goda resultat. Du är strukturerad som person och gillar att jobba med ständiga förbättringar och har målfokus.

Det viktiga är inte exakt vad du har gjort, utan dina personliga egenskaper och framförallt ditt "mindset". Vi vill se engagemang, energi, förmåga och en stark vilja att vara med att bygga vårt fina företag vidare mot våra mål.
Vi erbjuder


Som ledare får du en spännande ledarroll med möjlighet att ta ansvar för att vara med och påverka och förbättra vårt sätt att arbeta ytterligare. Du erbjuds en varm och kamratlig atmosfär där samarbete, gemenskap och att ställa upp för varandra är en självklarhet!

Du rapporterar till SOS International AB:s kommersiella chef och igår i den kommersiella avdelningen.


Omfattning
Heltid
Önskvärd start: Omgående
Arbetsplats: SOS International, Karlsrovägen 1, Danderyd

Frågor?

Har du frågor eller funderingar kring tjänsten och SOS International AB är du välkommen att kontakta HR chef Helena Lindberg: helena.lindberg@sos.eu eller vår Kommersiella chef Vikrant Mali vikrant.mail@sos.eu eller via växeln 08-625 44 00.

Känns det här som rätt uppdrag för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Skicka därför in din ansökan via länken nedan.

Välkommen med din ansökan senast den 4 februari 2019!

Ansökningarna kommer att värderas löpande under ansökningstiden.
Vi undanber oss vänligen alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna rekrytering!


We help people on behalf of our customers
SOS International is the world's leading assistance company, providing acute, personal services within medical and travel assistance, healthcare services and roadside assistance to expatriates and leisure and business travellers all over the world 24 hours a day, 365 days a year.
Our competent work force of more than 870 people with 30 different nationalities work out of our five Nordic offices to meet our clients' needs within guaranteed efficiency, performance and cost targets every day.
SOS International is owned by 16 Nordic insurance companies. We are an ISO-certified (9001 Quality Management System and 27001 Information Security Management System) neutral outsourcing partner whose sole focus is to make our clients' services more profitable and even more helpful and professional towards their customers, employees and members.
Find out more on our website: www.sos.eu

Varaktighet, arbetstid
Kontorstider Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-01-11

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Lindberg helena.lindberg@sos.eu

Företag
SOS International Swedish Branch AB

Adress
SOS International Swedish Branch AB
Karlsrovägen 1
18253 Danderyd

Kontorsadress
Karlsrovägen 1

Jobbnummer
4551536

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SOS International Swedish Branch AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SOS International Swedish Branch AB: