Självgående och noggrann registrator sökes till Stockholm

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker en mycket viktig och central myndighet för oss här i Sverige en registrator till deras team. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som registrator eller har någon typ av registratorsutbildning och skulle tycka det vore kul att få arbeta på en välkänd viktig myndighet, välkommen att söka idag.

Om uppdraget:

Kunden är en myndighet som ser till att pengarna i Sverige behåller sitt värde över tid och att betalningar kan ske säkert och effektivt.

Uppdraget är på heltid vardagar mellan kl 8:00-16:30 med start i början av november och pågår sedan till årsskiftet med chans till förlängning efter det.

Publiceringsdatum
2018-10-17

Arbetsuppgifter
Som registrator kommer du att bland annat att ansvara för öppnande och hantering av analog och digital post, registrera elektroniska handlingar och ärenden i ärendehanteringssystemet Public 360 samt ge städ till och följa upp handläggarnas registrering i systemet Public 360. Vidare kommer du att hantera och lämna ut allmänna handlingar och svara på frågor från allmänheten, media och verksamheten. För detta ser vi att du är strukturerad och självgående samt är serviceinriktad.

Kvalifikationer
• Registratorsutbildning eller liknande
• Tidigare arbetslivserfarenhet som registrator
• Allmän kunskap om och erfarenhet av området ärende- och dokumenthantering
• Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Public 360 eller liknande system
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registrators funktion och ansvar
• Behärska svenska och engelska i tal och skrift

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linda Solini på e-postadress: linda.solini@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid fram till årsskiftet

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Solini

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4406695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: