Serviceinriktad medarbetare till Helpdesk inom ekonomi

serveOffice ab / Kundservicejobb / Älvdalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Älvdalen, Härjedalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Älvdalen, Ludvika, Nacka, Karlskoga, Hallstahammar eller i hela Sverige

Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan, primärt inom kompetensområdena ekonomi, hr och lön. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretaget Great Place to Work.

Serveoffice har fått i uppdrag att hitta en serviceinriktad medarbetare till Helpdesk till vår kund i centrala Stockholm. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på heltid på initialt ett år med chans till förlängning och/eller överrekrytering. Start är omgående.

Arbetsbeskrivning
I rollen hos Helpdesk på kundens Shared Service Center, ingår man i ett team som hanterar alla typer av frågor inom områdena ekonomi, utlägg och inköp åt deras interna och externa kunder via både telefon och mail.

Rollen som Helpdeskmedarbetare passar dig som vill få en bred kompetens inom hela ekonomiområdet hos ett stort bolag. Bolaget vill ständigt bli bättre och arbeta smartare och i rollen har du ansvar för ett eget fokusområde som är i en digitaliseringsförändring. Arbetet med det egna fokusområdet innebär att du förväntas se över och utmana nuvarande arbetssätt och utveckla, förbättra och digitalisera de processer du jobbar i.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi ser gärna att du tidigare arbetat med service eller kundtjänst sedan tidigare i en större organisation. Eftersom Helpdesk är första kontakten för vår kunds interna och externa kunder är det viktigt att du ser värdet i att vara pragmatisk och serviceinriktad. För att trivas i rollen behöver du känna att dialoger med kunder och dina kollegor ger energi, om det så är vid fysiskt möte, via mail eller över telefon. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, du har god social kompetens och är trygg i att uttrycka dig på svenska både i tal som skrift. Helpdesk arbetar i samtliga ekonomisystem vilket kräver att du har god systemvana.
Har har du en akademisk examen inom ekonomi eller några års relevant arbetslivserfarenhet av ekonomi ses detta som meriterande.
Du är en lagspelare och bidra till teamet och dess framgång med din kunskap ser du som en självklarhet. Vidare är det viktigt att du är lösningsfokuserad och flexibel i ditt arbetssätt.

Om företaget
Vår kund är ett stort och välmående bolag som sitter i moderna lokaler i centrala Stockholm med mycket god personalpolitik. Bolaget verkar inom byggindustrin. Frukost och frukt finns varje morgon och i huset finns café, lunchrestaurang och en träningsanläggning som man får disponera fritt.
Här får du möjlighet att jobba i en stor organisation och supportera den interna verksamheten, kunder och leverantörer inom ekonomi. Du blir en del av ett härligt och familjärt team som ständigt jobbar med att förbättra arbetssätt och processer. Gruppen jobbar ständigt med kompetensöverföring inom teamet, men även mellan övriga grupper på avdelningen för ständig utveckling för dig, andra och bolaget.

Du tillhör ett glatt och starkt team som trivs med att umgås såväl på som utanför arbetstid. Här erbjuds du goda utvecklings- och karriärmöjligheter och en chans att få förbättra och påverka morgondagens arbetssätt och rutiner.

Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en "vi-känsla".

Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!

Ansökan och kontakt
Skicka in dina ansökningar nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Stina Hauschildt på 073-779 40 59 eller stina.hauschildt@serveoffice.se.

Om Serveoffice
Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan inom kompetensområdena ekonomi & finans, HR & lön samt bank & försäkring. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre

Publiceringsdatum
2021-08-18

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Serveoffice AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Serveoffice AB (org.nr 556418-1492), http://www.serveoffice.se

Jobbnummer
5908011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: