Sekreterare med erfarenhet av webbarbete sökes till Krokom

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Krokom
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Krokom, Östersund, Åre, Strömsund, Ragunda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Krokom, Östersund, Åre, Strömsund, Ragunda eller i hela Sverige

Vill du arbeta inom offentlig sektor och har erfarenhet av webbarbete och arbete med sociala medier? Vår offentliga kund söker nu en sekreterare för att stödja den administrativa funktionen.

Om uppdraget:

Tjänsten avser ett konsultuppdrag på 100% med start per omgående. Uppdraget beräknas pågå till och med 2019-03-31 och utförs hos vår offentliga kund i Krokom.

Publiceringsdatum
2018-12-12

Arbetsuppgifter
I rollen som sekreterare hos vår kund kommer du fungera som en stödfunktion gällande beredning och stöd genom att bland annat samordna och leda de politiska beslutsprocesserna för styrelsen, samt bevaka, sortera och presentera styrelseärenden vid ärendegenomgång, boka möten, upprätta kallelser och protokoll, expediera beslut, samt diarieföra och arkivera. Du kommer även stödja vår kund i kvalitetssäkring genom att bland annat säkerställa att vår kunds dokumentering och den politiska gången följs i enlighet med gällande lagstiftning och andra för verksamheten antagna styrdokument. Därtill stöttar du i samarbete och utveckling genom att bland annat ansvara för att det finns effektiva och kvalitetssäkrade processer och sammanträdesrutiner, kontinuerligt utveckla dessa, samt leda vår kunds sekreterarnätverk och vara delaktig i arbetet med att utveckla och effektivisera verksamhetens administrativa rutiner som helhet.

Kvalifikationer
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst ett (1) års erfarenhet från liknande arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Datakunskaper i kontorsstödsprogramvara och MS Office eller motsvarande
• Erfarenhet av arbete med webb och sociala medier

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4505079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: