Rekryteringskonsult till fastighetsbranschens snabbast växande k

Rekrytering & Interimslösningar / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Göteborg, Kungsbacka, Borås, Halmstad, Helsingborg eller i hela Sverige

Ligger rekrytering dig varmt om hjärtat? Har du dessutom ett stort engagemang och en stor passion för både kollegor och kunder? Vill du även vara med på en spännande tillväxtresa? Då kan du vara den vi söker!

Vi söker nu en engagerad rekryteringskonsult till vårt team i Göteborg. Som anställd hos oss får du det bästa av två världar - vara del av ett litet entreprenörsdrivet team, därdet ärhögt i tak och där du kan påverka, samtidigt som du har förmånen att dela kontor med många härliga kollegor och att tillhöra en stor marknadsledande koncern.

Publiceringsdatum
2018-10-19

Om företaget
Newsec - The Full Service Property House in Northern Europe - erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning.Newsec grundades 1994 och är idag ett partnerägt bolag med ca 1700 medarbetare fördelade i samtliga sju länder i Norden och Baltikum.

Inom rekrytering och interimslösningar strävar vi efter att bli Nordens ledande kompetensförsörjare i fastighetssektorn. Genom vårt breda nätverk och vår tydliga nisch tillhandahåller vi hög kvalitet, flexibilitet och adderar värde till våra kunders affär. Läs mer på - www.newsec.se (http://www.newsec.se/).

Tjänsten
Newsecs erbjudande inom rekrytering och interimslösningar fortsätter att expandera och vi söker nu en rekryteringskonsult till Göteborgskontoret. Du får ett helhetsansvar för dina rekryteringsprocesser och säkerställer leverans gentemot kund. Du kommer enbart att arbeta i fastighetsbranschen men med samtliga tjänstekategorier. Du kommer att arbeta med hög kvalité och nära våra kunder genom alla processer.

För att lyckas hos oss måste du våga utmana både bransch och kunder att tänka nytt. Idag är en lyckad rekrytering så mycket mer än att bara matcha kompetens. Personlighet, inställning och värderingar är minst lika viktigt och det ställer stora krav på oss som leverantör.

Vi erbjuder dig:

• Att bli del av branschens snabbast växande kompetensförsörjningsteam.

• Tillhörighet i ett mindre team samtidigt som du får sitta tillsammans med ca 180 trevliga kollegor i centrala Göteborg.

• Ett arbete med engagerade medarbetare och trevliga kunder.

• En arbetsplats med hälsofokussom erbjuder allt frånroliga pass och aktivitetertill hälsodagar.

• En social arbetsplats som hittar på roliga fester och sociala tillställningarvilket bidrar tillhärlig sammanhållning.

• Möjligheten att värna om din balans mellan arbete och privatliv.

Arbetsuppgifter
• Helhetsansvar i rekrytering av specialister och chefer; från uppstart och genomgång av kravprofil, annonsering, urval, intervjuer, tester till presentation av kandidater till kund.

• Ansvar för att säkerställa att leveransen alltid överträffar våra kunders förväntningar.

• Ansvar för att vårda och utveckla relationerna med kunder och kandidater.
• Ansvar för att tillsammans med dina kollegor bidra till ett positivt arbetsklimat där ständig utveckling såväl personlig som professionell står i fokus.

Även om din roll är självständig ser vi det som en självklarhet att du värnar om teamet och stöttar upp dina kollegor när det behövs.

Profil
Du som söker har flera års erfarenhet från rekrytering och är van att hantera både kunder och kandidater. Du är en naturlig relationsskapare som trivs med många kontaktytor. Du är van att driva rekryteringsprocesser självständigt från ax till limpa och är duktig på både search och headhunting. Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen.

Någon form av eftergymnasial utbildning samt svenska och engelska obehindrat i tal och skrift är ett krav.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din drivkraft. För att passa i rollen är det viktigt att du är affärsmässig, serviceinriktad och lösningsorienterad. Du har lätt för att samarbeta, bygga relationer och skapa förtroende. Du är självständig men samtidigt en lagspelare som förstått att det är tillsammans vi är starkast. Att du är prestigelös och handlingskraftig ser vi som en självklarhet.

Övrig information
Du erbjuds en spännande och varierande roll i en dynamisk miljö med mycket eget ansvar. Du blir en del av en stor koncern och ett härligt team och får jobba med specialistrekrytering i en bransch som växer. Du utgår från våra fina lokaler på Sankt Eriksgatan i Göteborg.

Vi söker dig som vill vara med på vår fortsatta resa! Du kommer att utvecklas, sättas på prov, övervinna utmaningar samtidigt som du har väldigt kul på jobbet.

Är du den vi söker? Ansök snarast då urval görs löpande!

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Göteborg

Så ansöker du
Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Sanna Hagelin på sanna.hagelin@newsec.se alternativt 0708196833.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sanna Hagelin sanna.hagelin@newsec.se +46 000 00 00 00

Företag
Rekrytering & Interimslösningar

Adress
Rekrytering & Interimslösningar
Sankt Eriksgatan 5
40429 Göteborg

Kontorsadress
Sankt Eriksgatan 5, Göteborg

Jobbnummer
4411294

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rekrytering & Interimslösningar

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rekrytering & Interimslösningar: