Receptionist till företag i centrala Stockholm
Placera Personal AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Vår kund är en ledande leverantör av uthyrningslösningar som kombinerar de bästa maskinerna med service och kunskap. De erbjuder hyreslösningar som förenklar kundernas verksamhet. Bland kunder märks företag inom såväl byggindustrin som övrig industri samt offentlig sektor och privatpersoner. De söker nu omgående en receptionist/administratör på heltid i ca. 10 månader framåt med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag och du kommer att jobba ute hos vår kund men vara anställd av oss på Placera Personal.
Tjänsten
I denna roll kommer du ha flera olika arbetsuppgifter vilka bl.a. kommer bestå av att ta emot inkommande samtal, hänvisa dem vidare till rätt person, ta emot besökare och registrera dem. Det är ett stort flöde av människor som besöker lokalerna och din uppgift blir att skriva in dessa personer och se till att de har rätt behörighet och kan ta sig dit de ska. Det kommer även ingå en del andra administrativa uppgifter. För denna tjänst krävs det att du är en flexibel person som gillar ett varierande arbetsklimat. Du kommer att tillhöra deras kontor nära Gallerian i centrala Stockholms city.
Personligt
För denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker framför allt dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vi söker en utåtriktad person med en hög energinivå som vågar ta egna initiativ. Vidare ser vi att du är ansvarstagande och orädd inför kontakt med nya människor. Du har en stor portion social kompetens och har förmåga att se vad som behöver göras. Du som söker behöver vara ödmjuk, ordningsam och prestigelös.
Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Publiceringsdatum2018-09-18Anställningstyp/arbetstiderMån-fre på heltid med arbetstiderna 06:30-15:30
Uppdraget är med start omgående och förväntas pågå i ca 10 månader med stor möjlighet till förlängning.
Placera Personal som rekryteringspartner
Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.
Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktorer som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.
Nyckelord: receptionist, administratör, service, kundtjänst
Varaktighet, arbetstid
Heltid Mån-fre på heltid med arbetstiderna 07:00-16:00. Uppdraget är med start omgående och förväntas pågå minst i 1 år framåt.
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen
ke@placerapersonal.se 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 4353682
Observera att sista ansökningsdag har passerat.