Receptionist Till Ett Internationellt Försäkringsbolag

Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i december. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett internationellt försäkringsbolag som har kontor runt om i hela världen. Företaget erbjuder sin kunder olika försäkrings- och återförsäkringslösningar. Företaget söker nu en social och serviceinriktad receptionist på deras huvudkontor som är beläget centralt i Stockholm. Arbetsuppgifterna innebär främst att välkomna besökare, ansvara över kontorslokalerna, göra beställningar, kontakt med leverantörer och hantera olika administrativa arbetsuppgifter. Arbetstiderna är måndag-fredag mellan klockan 9.00-16.00. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med nuvarande receptionist men samtidigt arbeta självständigt med egna arbetsuppgifter.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2019-11-14

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som att:

• Ta emot och välkomna besökare
• Svara på inkommande samtal och mejl
• Ansvara över kontorslokalerna samt kök
• Hantera inköp och beställningar
• Kontakt med leverantörer
• Sköta olika administrativa arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook

Som person är du social, prestigelös, initiativtagande och serviceinriktad. Du är positiv, hjälpsam och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
4955658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: