Receptionist/kontorsansvarig till Europcar

2Complete AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist/kontorsansvarig har du en bred och ansvarsfull roll på huvudkontoret. Du kommer ta emot besökare, besvara inkommande samtal på växeln, hålla rent och snyggt på kontoret samt ansvara för en del inköp och diverse administrativa uppgifter. En del av dina arbetsuppgifter kommer innebära följande:

• Beställning av kontorsmaterial och kontorsmöbler
• Beställning av kaffe och frukt
• Post och budhantering
• Scanning och arkivering av fakturor
• Registrera nya användare i affärssystemet
• Uppdatera hemsidan med annonser
• Kontaktperson mot hyresvärden och resebyrån

Denna tjänst är en del i 2Completes bemanningslösning, vilket innebär att du blir anställd av 2Complete och uthyrd till Europcar. Det finns stora möjligheter för anställning hos kund.


Om företaget
Mobilitet ligger i tiden och fler och fler upptäcker fördelarna med att hyra bil för att kunna vara flexibel och välja bil efter tillfälle och behov. Europcar är Europas ledande biluthyrningsföretag och finns representerat med 3 500 stationer och 195 000 bilar i 150 länder. I Sverige har Europcar 135 stationer och 5 000 bilar. Europcar drivs i Sverige av Europeisk Biluthyrning AB som är ett dotterbolag till Volkswagen Group Sverige AB.


Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har något års erfarenhet som receptionist eller i en koordinerande och administrativ roll. Vidare har du en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras och du tar mycket egna initiativ.

Personliga egenskaper: Som person är du serviceminded, strukturerad, noggrann, initiativtagande och prestigelös. Du brinner för att ge service i världsklass och du sprider glädje på kontoret.



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-09-18

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-28
Ange följande referens när du ansöker: 1475
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4353058

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: